nieuwe vaccinatie

Hallo moeders,

Ik heb vernomen dat dat er begin volgend jaar de oude vaccin wordt vervangen voor een beterere vorm waar de risico's veel kleiner bij zijn.
Nou heb ik gehoord dat je deze ook nu al uit belgie kunt laten komen. Ik weet dat je hem dan zelf moet betalen. wie weet hoe je het nieuwe vaccin kunt bestellen en wat de kosten er van zijn. Heeft 1 van jullie dit ook gedaan?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes, chantal.

 
Hoi Chantal,

Kijk even bij voorjaar 2004 moeders, van dit forum helemaal onderaan pagina met verschillende baby forums.
Daar heeft Monique ook een berichtje gepost over de inentingen, de reakties zijn voor jou misschien ook interessant? (Ik geloof berichtje van 2-7-04).

Groetjes,

Lein
 
Ik heb mijn zoon vorige maand met het nieuwe vaccin (infanrix) laten inenten. Heb mijn huisarts gevraagd dit te doen en hij was daartoe bereid, mijn apotheek heeft het (uiteindelijk) voor mij besteld bij de groothandel der apotheken in venlo! Ik had begrepen dat ze het vaccin toch dit jaar nog gaan toepassen, hou het in de gaten en kijk op de site van stichting vaccinatieschade, daar staat alles over!!!
Mijn zoontje had trouwens nergens last van (al had ie dat van de 1e drie oude vaccin ook niet echt)!
Er zijn heel wat ouders die tegen tegenwerking aan liepen omdat instanties hen weigerden te helpen, gelukkig is het mij wel gelukt! In ieder geval, nu je weet dat er een beter vaccin is, ga er dan ook voor
Ik heb er trouwens 80 euro voor betaald!! maar dat is natuurlijk elke cent waard,
succes! chantal
 
Terug
Bovenaan