Nieuwe (winter-) schoenen showen!! (wie ook??..)

Hoi mama's,

Ik had van de week nieuwe schoenen voor Kay besteld op internet. Ik kon maar geen leuke schoenen voor hem vinden. Ik kreeg ze net binnen en vind ze helemaal kikken!!!

Het zijn zwart met cremekleurige Quik's.. Het leer ziet er uit alsof het wat is verweerd, heel gaaf!

(Omdat het plaatje niet gekopieerd kan worden even de link naar de site..)
Schoentjes van Kay            

Stoer hè?!

Esmé mv Kay en ???

Hai Esmé,

Ze zijn erg leuk, vind het echt helemaal 'Kay' schoenen, ha ha!

Voor Jente was het erg moeilijk, brede voeten en hoge wreef. In hoge schoenen komt hij bijna niet in, echt een worsteling. En ik wilde wel graag hoge!

Heb uiteindelijk leuke schoenen gevonden  van Naturino  die wel hoog zijn maar makkelijk aan gaan.

Het zijn deze schoenen, alleen hebben wij ze in zandkleur, ze paste dan bij alles soorten kleren vond ik zelf.

Groetjes Fennie en Jente

Mooie stoere schoentjes zeg, allemaal!!!

Een aantal weekjes geleden gingen wij ook op pad.
Maar wat een klus zeg...we hebben alle schoenenzaken in Veenendaal van binnen gezien. Maar konden echt niet goed slagen.
Onze dochter heeft maat 24 die was er bijna niet meer. Of ze waren veel te stoer en/of lomp voor een meiske.
En als ze ze hadden, dan nog 2 verschillende waar ze niet in kon (brede voet en hoge wreef) Vooral met laarsjes is het moeilijk, er moet en een rits in zitten en een veter.
Ik vond de kleuren ook niet altijd mooi, vaak donker (zwart/bruin). Aangezien ik veel lichte kleding heb voor haar, vind ik dat niet mooi. Nu uiteindelijk om 5 min. voor sluitingstijd hebben we iets gevonden in de laatste winkel.
Alleen nu kan ik geen foto ervan plaatsen, ik heb geen hyves of andere internet pagina...

Trouwens ik vroeg in verschillende winkels hoe het kon dat de keuze zo klein was. Soms was haar maat er al niet meer...we waren erg laat, zeiden ze. De collectie was voor de zomer al binnen en omdat het weinig zomer is geweest, hebben veel mensen aan het eind van de zomervakantie al schoenen gekocht. Het ging erg snel zeiden ze, dus hier in Veenendaal moeten jullie maar niet op zoek!!!

Groetjes, Marianne

Marianne,
Ik kon bij Van Haren ook niet veel vinden, 1 leuk paar in donkerbruin/roze voor bij een paar bruine maillots/broeken. Ik slaag meestal goed in Duitsland: een paar oranje/groene nubuck schoenen, een par donkerblauwe laarsjes en rode sportschoentjes. Ze heeft nu een onwijs schattig roodgeruit jurkje en aangezien haar Nijntje-schoenen nu echt te krap gaan worden, gaan we volgende maand in Oberhausen maar eens op jacht naar van die schattige ouderwetse zwarte schoentjes, hebben ze daar vast wel.
Ik vind trouwens de keuze in schoenenwinkels in Veenendaal erg beroerd, zowel voor kinderen als voor mezelf (maar dat ligt misschien aan mijn maatje 43, slaag nu alleen nog maar met Nikes, en dan in Duitsland of Praag...wat een straf!).
Groetjes, Rianne

HIER ZIJN DE WINTERSCHOENEN VAN SOPHIE..

ik heb ze ook via internet besteld, omdat ik ze eens gezien had maar ze nergens meer kon vinden..

we hadden al wel hetzelfde merk gepast en bijna hetzelfde model, dus ze moesten wel goesd zitten...
en ze zitten goed, ideaal dat internet...

Terug
Bovenaan