Mooie stoere schoentjes zeg, allemaal!!!
Een aantal weekjes geleden gingen wij ook op pad.
Maar wat een klus zeg...we hebben alle schoenenzaken in Veenendaal van binnen gezien. Maar konden echt niet goed slagen.
Onze dochter heeft maat 24 die was er bijna niet meer. Of ze waren veel te stoer en/of lomp voor een meiske.
En als ze ze hadden, dan nog 2 verschillende waar ze niet in kon (brede voet en hoge wreef) Vooral met laarsjes is het moeilijk, er moet en een rits in zitten en een veter.
Ik vond de kleuren ook niet altijd mooi, vaak donker (zwart/bruin). Aangezien ik veel lichte kleding heb voor haar, vind ik dat niet mooi. Nu uiteindelijk om 5 min. voor sluitingstijd hebben we iets gevonden in de laatste winkel.
Alleen nu kan ik geen foto ervan plaatsen, ik heb geen hyves of andere internet pagina...
Trouwens ik vroeg in verschillende winkels hoe het kon dat de keuze zo klein was. Soms was haar maat er al niet meer...we waren erg laat, zeiden ze. De collectie was voor de zomer al binnen en omdat het weinig zomer is geweest, hebben veel mensen aan het eind van de zomervakantie al schoenen gekocht. Het ging erg snel zeiden ze, dus hier in Veenendaal moeten jullie maar niet op zoek!!!
Groetjes, Marianne