Nieuwe witte kleren

Hoi allemaal,

Laura heeft vandaag een heel leuk wit pakje van Ducky Beau aan. Er zit wat oranje aan da mouwtjes en er staat een oranje eendje op. Ik ben niet zo'n fan van wit nu ze bijvoeding krijgt, maar ik heb het gekregen, dus dan moet het ook aan en het staat echt erg leuk. Nou heeft Mattijs haar vanmorgen even op schoot gehad en ja hoor!!!! Hij heeft een pleister op zijn vinger met Betadine eronder en nu zit er Betadine op haar nieuwe witte pakje .

Hebben jullie nog tips om Betadine eruit te krijgen?

Groetjes Ilona

Spoel een jodiumvlek in handwarm water en behandel de vlek daarna met spiritus. Is de vlek dan nog niet verdwenen, behandel deze dan met verdunde ammonia. Tot slot wassen volgens de wasvoorschriften.

Maak de jodiumvlek met wat warm water nat. Dep de vlek vervolgens met een doorgesneden rauwe aardappel en verdunde ammonia en spoel uit. Deze behandeling moet u waarschijnlijk een paar keer herhalen. Tot slot wassen volgens de wasvoorschriften.

U kunt een jodiumvlek ook eerst bevochtigen met warm water en dan goed indeppen met ossengalzeep. Daarna wassen volgens de wasvoorschriftenEven opgezocht op vooroma.nl
Weet dus niet of het werkt. succes
Groetjes Monique

haha mannnen!!!

een emmer met goed warm water pakken, biotex erin, even op laten lossen door bv te roeren. kleren erin, 24 uur (ofzoiets)laten weken, en uitwassen op 60 graden.

Succes Anneke

Ja van felicitas idd. Doordat ik aan boord woon, kwam die vrouw bij mijn moeder en die heeft van alles gekocht en ergens dat pakje bij gekregen, geloof ik. Omdat mijn neefje of nichtje er nog niet is, hebben wij het gekregen. Alles wordt hier toch doorgeschoven!

Groetjes Ilona

Bram had dat pakje ook. Stond echt super bij hem ! Maar ik vond wel dat het rompertje dat erbij hoort eerder te klein is dan de kleertjes. Hadden jullie dat ook ?
Mijn moeder (73  jaar) begon wel gelijk : "WIT ??? Hoe kan je dat nou doen ??? Zo besmettelijk !!!"
Hahahahaha ... lekker puh ... hij is nog steeds wit  Goed gedaan Bram !!
Groetjes, Sas

dit pakje ja, ik vond en vind het nog steeds leuk,
maar idd de romper zit heel goed maat 74
en het pakje zelf is groter
ook de sokjes zijn niet echt groot vind ik

en ja zo wit zou ik niet snel nog eens kopen denk ik

Terug
Bovenaan