nieuwe zaadtest?

Hoi allemaal,

Naa een stevig baalweekend mocht ik dan eindelijk gister weer naar de ferti om een uitgangsecho te maken. Die was goed en mocht dus gister weer beginnen met de Puregon. Maar gister was het al de 7e cyclusdag. Dit kwam doordat ik afgelopen woensdagmiddag na twaalfen ongesteld was geworden en het ziekenhuis hier een lang weekend dicht was. GGGRRRRR.
Maar ik mag   nu wel met een iets hogere dosering beginnen dan de vorige keer.

Maar omdat we nu een jaar in het ziekenhuistraject zitten en liever nog even alleen met de Puregon doorgaan en nog even wachten met het beginnen van de iui behandelingen, gaan ze een nieuwe zaadtest uitvoeren bij mijn man. Dit vinden we op zich geen probleem, maar wie heeft hier meer ervanring mee en is bij jullie de nieuwe test posi of negatief uitgevallen??
De eerste test was helemaal oke.

Nou ben benieuwd. Groetjes Naatje.

Hoi,
Mijn ervaring is dat het per keer verschillend is. Het allereerste potje wat mijn vriend inleverde was heel slecht. Later werd het steeds ietsje beter en was het geschikt voor IUI (in de VU hanteren ze 2 miljoen zaadcellen als grens). Bij onze eerste IUI had hij er 2 miljoen en bij de 2e had hij er 250.000...... Dus erg variabel allemaal. Heel veel succes! groetjes

Terug
Bovenaan