Nieuwe zwangeren-lijst

Oeps vergeten erbij te zetten:

Woensdag 2 dagen voor mijn nod heb ik getest met cb digitaal en helaas niet zwanger, vandaag 2 dagen na mijn nod (met nog steeds een hoge temp) getest met een kruidvat eigen merk en ik geloof het nog steeds niet echt maar er kwamen 2 streepjes, de eerste wel niet zo donker als de teststreep, maar als ik alle verhalen hier zo lees is er toch echt de regel.

Een streepje is een streepje!!!

Ik denk wel dat ik over een paar dagen nog maar een keer test maar ik heb mezelf inmiddels toch wel overtuigd; IK BEN ZWANGER

En nu maar wachten tot ik het echt van de daken kan schreeuwen.

Groetjes Toto

Sorry,

Ik ben alleen maar op mezelf aan het reageren, maar ik heb net op babybrabbel gekeken en de uitgerekende datum moet 26 mei zijn.

Groetjes Toto

hey toto,

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!
wat leuk zeg!!
ik vind het erg leuk voor je!!!
en hoe voel je je? ZWANGER???? hihihi

nou geniet ervan hoor!!

liefs Bri

Joepieieieie! Geweldig Toto! Gefeliciteerd!
Een hele fijne zwangerschap. Geniet ervan.

He meid,

Wat heerlijk voor jullie!! Ga d'r maar samen lekker van genieten!

Juffy

Hoi toto,
Van Harte Gefeliciteerd!! Ga er lekker van genieten!!
Voel je je al wat misselijk?? ik hoop het niet voor je maar als het zo is,.. je weet waarvoor het dan is hè?!
Groetjes Renata

Hallo,

Je ik weet het, het is een belachelijke tijd om te reageren, maar ik moest plassen (moet ik anders nooit het 's nachts) en kan nu niet meer slapen, er dwaalt vanalles door mijn hoofd en ik lag al zeker een uur wakker en toen had ik er genoeg van.

Maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties allemaal.

En om antwoord te geven op de vraag van ...(sorry weet niet meer wie het vroeg) ik voel me eigenlijk helemaal niet zo erg misselijk, af en toe een beetje maar nu ik weet waar dat dan vandaag komt accepteer ik dat maar

Groetjes Toto

Terug
Bovenaan