Nieuwe zwangerschapsboeken in de aanbieding!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Mijn man is afgelopen zondag jarig geweest en hij is overladen met allerlei zwangerschapsboeken. Daar zijn we heel erg blij mee (NOT!) De boeken die ik wilde hebben heb ik in het begin van de zwangerschap al gekocht en we zijn absoluut niet van plan om ze te gaan lezen.

Mijn vraag aan jullie: kan ik er iemand blij mee maken? Het gaat om de volgende boeken. (de eerste drie zijn te bekijken bij bol.com en de kalender kun je googelen)

Derek Ogilvie - De babyfluisteraar (bekend van TV). Nieuwwaarde 17,95 euro
Kluun - Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Nieuwwaarde 10 euro
Jack Botermans en Frank van Ark - Papa voor beginners. Nieuwwaarde 9,95 euro
Henk Hanssen - Kraamkalender voor mannen. Nieuwwaarde  12,95 euro

Ik hoef er natuurlijk niet de nieuwwaarde voor te hebben. Heb je interesse, laat het me even weten!

Groetjes, Marisa

hallo,

las net je berichtje.
vind je het niet heel erg zonde om dat allemaal weg te doen?
die van kluun bijvoorbeeld, is erg leuk  vond mijn vriend ook en die vond het ook helemaal niks al die boeken.
de rest ken ik ook niet hoor, maar die van kluun is echt een aanrader!!!

groetjes sandra(36+4)

Tja, mijn man is niet echt een lezer. Ten minste, niet dit soort boeken. Hij leest de hele dag al veel voor z'n werk en heeft dan 's avonds geen zin meer om nog meer lettertjes te zien. Hij gaat liever iets doen (zit veel achter z'n computer). Dus wat mij betreft mogen ze weg!

Groetjes, Marisa

quote: Marisa7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2007 11:55:58'));

Tja, mijn man is niet echt een lezer. Ten minste, niet dit soort boeken. Hij leest de hele dag al veel voor z'n werk en heeft dan 's avonds geen zin meer om nog meer lettertjes te zien. Hij gaat liever iets doen (zit veel achter z'n computer). Dus wat mij betreft mogen ze weg!

Groetjes, Marisa

Hoi Maris,

Wat wil je voor die van Kluun hebben incl. verzendkosten?

Gr. Linn

quote: Marisa7 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-03-2007 21:39:02'));

Wat dacht je van 8 euro?

Groetjes, Marisa

Dat is wel prima, hoe gaan we dat nu verder doen want ik wil niet mijn emailadres op de site zetten.....

Dan offer ik die van mij wel op. Ook voor degenen die geinteresseerd zijn in de andere boeken: miss_janet07@hotmail.com

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan