nieuwe

hallo,

ik ben hier nieuwe!
Ben ruim 2 half jaar bezig.
En helaas ook bij ons gaat het niet vanzelf.
En sinds 6 maand in de medische mollen.
wij hopen volgende maand met iui te beginnen als
dat mogelijk is en anders gaan we gelijk door voor ivf.

Ik heb me hier aangemeld omdat het me fijn lijkt om het met mensen te kunnen delen En te kunnen praten.

iedereen heel veel succes! :)

Welkom Op Dit Forum,

wij zijn 2 jaar bezig en nog steet niks....we gaan nu beginnen met iui gestimuleerd... en al 3 iui"s Gehad zonder resultaat...

ik hoop voor jullie dat jullie iui meer geluk mag brengen..... ieder geval heel veel sterkte...en succes met de iui"s ......

het is fijn om je ziekehuis bezoeken en je down dagen enz..... met de meiden te delen..... die kunnen je ook weer ff een hart onder de riem te steken..!!!!

Heeel Veel Succes Met Wat Jullie Gaan Doen...

Lief Brenie

Welkom! Ik zit hier zelf ook niet zo lang. Wij zijn nu bijna 1,5 bezig en gaan nu de medische molen in. Het is aan de ene kant fijn om je ervaringen, verdriet, geluk te delen. Aan de andere kant gun ik het iedereen hier zo van harte om zwanger te worden.

Liefs,
Roos

bedankt voor het reageren.
voel me gelijk erg welkom hier!!

Ja inderdaad het is fijn dat je het op deze manier kan dellen met mensen die het zelfde mee maken.

veel liefs en succes

Hoi Roosje6 welkom op het forum.
Wij hebben alle iui behandelingen gehad, maar de ivf hebben wij op een laag pitje gezet, omdat we het op het moment niet erbij kunnen hebben.
Wij zijn nu 10 jaar en 5 maanden bezig.
Nou meid nogmaals welkom op het forum, en het is natuurlijk ook balen dat je je eigen hier moet melden.

liefs en succes pxdt44

Welkom hier!
Wij hebben alle onderzoeken inmiddels gehad en alles goed. Geen reden dus om niet zwanger te raken!
Afgelopen woensdag te horen gekregen dat we met IUI door mogen en daar hebben we op 2 november de intake van.

Waar hengt het bij jullie vanaf of je iui of ivf krijgt? Wij zaten oko met die vraag, deze hing af van de opzwemtest van mijn vriend. Gelukkig goed de tweede keer en kunnen door voor iui!

Liefs Daisy

Hoi,

welkom (maar dat klinkt zo raar, want niemand wil hier zijn eigenlijk)..

Wij zijn 3,5 jaar bezig, 2 keer spontaan zwanger, missed abortion en miskraam. 3 x IUI gehad, maar dat werd niets. Januari ICSI 1, waarvan 2 x zwanger en miskraam, 3e x niets. Nu wachten op ICSI 2, gister terugplaatsing gehad van 2 topembryo's....

Succes meid, tis allemaal erg zwaar, maar als het lukt erg de moeite waard!

gr Yosha

@Daisy wij krijgen begin november te horen of het iui wordt of ivf.
Het probleem bij ons is dat waarschijnlijk het zaad van me man te slecht is om met iui te beginnen.Dat gaan ze nu eerst testen.
Dus dat is nu nog even afwachten.
spannend!!

liefs

Terug
Bovenaan