nieuweling

Hallo,

Ik ben nieuw hier en probeer net als jullie zwanger te worden. Ik ben 28 en sinds januari gestopt met de pil. Ik ben nu heel regelmatig ongesteld ( 28 dagen) en toch ben ik nog niet zwanger. Mijn volgende ongesteldheid zou 5 augustus moeten komen, maar ik hoop het dat het uitblijft.
Het gaat om ons eerste kindje en heb dus geen idee wat ik zou moeten voelen als het raak zou zijn.
Deze week heb ik vreselijk veel last van afscheiding, terwijl ik dat normaal nooit zo erg heb. We wachten rustig af.

Groet Jet

Hoi Jet,

Welkom op dit Forum. Ik heb het ook niet zo heel lang geleden ontdekt en het is zo fijn om ergens je ei kwijt te kunnen en te kletsten over iets wat je heel erg bezig houdt. Ik ben in april gestopt met de pil, en nog steeds niet ongesteld geweest. Heel onzeker dus, gewoon maar afwachten.
Ik hoop dat je net zo veel hebt aan dit forum als wij!

Groetjes Marianne

Hoi Jet,

Ik ben ook in januari gestopt en heb inmiddels ook een regelmatige cyclus.
Ik heb rond m'n eisprong ook afscheiding dus volgens mij moet je heftig gaan 'klussen'. Ik heb m'n NOD as. woensdag. Ik verwacht eerlijk gezegd niets want m'n lijf heeft mij agelopen maanden flink in de maling genomen......

Ik hoop je nog eens tegen te komen op dit forum.

Groetjes,

Danielle

Dank jullie wel voor jullie snelle reaktie op mijn berichtje.
Ik vind het fijn dat ik met jullie over een eventuele zwangerschap kan praten en ook mijn ei kwijt kan als het weer een maand niet gelukt is. Ik hoop jullie nog vaak tegen te komen en dat jullie ook gauw zwanger raken.

Groet Jet

Terug
Bovenaan