Nieuweling

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!!

Ja hoor, er is weer een nieuweling! Ik werd over deze site getipt door een vriendin, en sindsdien lees ik regelmatig de forums eens door. Ik herken veel in de berichtjes, in de spanning en (vaak weer) de teleurstelling....

Maar laat ik me eerst even voorstellen: ik ben Tjitske, 25 jaar en kom uit de Flevolandse polder. Ik ben ruim 2 jaar gelukkig getrouwd en ben sinds oktober 2004 gestopt met de pil. Ik ben ongeveer 10 jaar aan de pil geweest (vanwege acne), en ben (misschien daarom???) niet echt lekker op weg wat zwanger worden betreft.....  

Ik werd de eerste 3 maanden helemaal niet ongesteld, maar na een bezoek bij de huisarts kreeg ik het middel Primolut en dat heeft het wel op gang gebracht. Ik ben nu alleen niet echt regelmatig ongesteld, wat wel heel vervelend is. Ik heb nu (denk ik) een cyclus van 7 of   8 weken (is dat normaal??).  

Op dit moment zou ik weer ongesteld moeten worden, maar dat gebeurt niet echt. Om de onzekerheid maar de kop in te drukken, heb ik een test gedaan, maar die was negatief. Juist nu ik 6 (jawel, 6!) vriendinnen om me heen heb die zwanger zijn... Dat is soms wel erg moeilijk....

Ik hoop dat ik met jullie mee mag praten!

Groetjes!!

Hoi meid,

Welkom. Leuk dat je erbij gekomen bent.
Ik vind het altijd erg gezellig wanneer er zich weer nieuwe mensen aanmelden! Nieuwe mensen, nieuwe inbreng!

Dat we maar veel steun en plezier van elkaar mogen beleven!

Groetjes,
Juffy, 27 jaar, eerste kindje (ronde 5)

Hoi Chick,

Welkom. Heel herkenbaar je verhaal. Ik heb ook meer dan 10 jaar de diane35 geslikt voor mijn acne. Ben vorig jaar juli gestopt met de pil en mijn eerste menstruatie kwam pas 9 november. De tweede 26 december, de derde 29 januari en toen duurde het weer tot 9 april en daarna op 30 mei. Niet echt handig om het klussen in te plannen (zijn niet echt mensen van de zogenaamde gemiddeld 3 keer in de week en ook weinig tijd) en heb nog gedacht aan ovulatietesten, maar dan moet je ongeveer weten wanneer je volgende menstruatie komt. Ik laat het nu gewoon voorlopig  maar gaan, des te groter is de verassing als ik zwanger blijkt te zijn. Ga in het najaar wel weer wat serieuzer aan de slag aangezien ik alweer een paar jaarl ouder ben dan jij en ik niet te oud voor het eerst moeder wil worden. Zoals je waarschijnlijk op deze site al gezien hebt is het een kwestie van heel veel geduld hebben. Heel begrijpelijk dat er dan om je heen bekenden zwanger worden (vaak ook nog eens heel makkelijk of niet gepland).

In ieder geval heel veel succes ermee.

Gr.
Mikkie

Hoi Mikkie,

Ik vind het wel knap van je dat je het maar laat gaan, dat vind ik juist het moeilijke eraan! Het speelt telkens door mijn hoofd, ik meen telkens van alles te voelen en ik kan het erg slecht loslaten.....

Mijn hoofd weet het wel, maar dat gevoel wil niet echt meewerken!

Groetjes Tjitske

Welkom op de site.

En zoals je al hebt gezien ben je zeer zeker niet de enige bij wie het zo lang duurt. Sommige van ons kunnen een engelengeduld opbrengen, maar ik ben daar niet één van.

Klets lekker mee, vertel ons wat je dwars zit (of juist niet dwars zit). En vooral, succes met het klussen!!!!!

Liefs, Clau

Hai Tjitske!!

Welkom! Ik wens je veel plezier met zwanger raken, en hopen dat het niet te lang duurt..... want dat is toch wel vervelend, zoals je hier veel leest.

Maar gelukkig kan je hier in ieder geval je verhaal kwijt!

Liefs Hallow 24 jaar 1e ronde 1e kindje.... NOD 2 juli.... spannend!

stomstomstom

zo lastig dat "jouw" verhaaltje dan weg is tijdens bericht typen, lees dus nu weer (was even afgeleid tijdens mijn eigen verhaaltje typen) dat je al vanaf oktober bezig bent, dus best wel lang (helemaal in vergelijking met mij). Hoop dat je nuchter blijft  en doorzet! Veel succes in ieder geval!

Liefs Hallow

Terug
Bovenaan