nieuweling...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Al twee weekjes meelezend, en nu toch maar ff voorstellen. Ik ben 27 (nog een maandje) en ik woon in Overijssel. Getrouwd, bijna 4 jaar met een superlieverd! De eerste ronde komt eraan en daarom al lekker aan het kijken op het internet. En op dit forum wil ik lekker mee lezen en tja, berichtjes schrijven (ben ik niet zo gewend, maar ik zal af en toe wat van me laten horen)

Verder lees ik hier veel over ontpillen. Ik heb nooit de pil geslikt, zijn er nog meer of ben ik de enige???

Ik heb me al ingeschreven op de NODlijst van Mei en m'n banner is ook te vinden op de lijst (ach ik zet 'em hier ook neer...)

Groetjes,

drgini

welkom!

het is hier erg gezellig, en je kan met al je vragen hier trecht, niets is raar!
ik ben ook 27 nog maar 3 dagen,  !
ik vind het niet erg hoor!
we zijn inmiddels aan ronde 17 begonnen.
dus wij zijn er echt helemaal klaar voor, maar ja de natuur moet nu zijn werk doen!

groetjes Saarj

Hoi! Welkom hier! Tis erg gezellig en fijn om je gevoelens te kunnen delen.

Wij zijn bezig in de 4e ronde voor ons eerste wondertje. Maar ben al wel ruim een half jaar van de pil af, maar heel onregelmatige en lange cyclussen gehad. Nu voor het eerst een korte! Afgelopen maandag mij ei gehad, dit is 10-12 dagen na het begin van mijn laatste ongi! Dus dat gaat de goede kant op! Misschien dat ik nu eindelijk eens 'ontpilt' ben.

Heel veel succes en geniet van deze mooie en bijzonder tijd! Hoop voor je dat het snel raak mag zijn!

Liefs Imme xx

Welkom! ik ben ook 26, en zie verder nickname haha. Ik ben in ronde 3 na mijn pil. Ontpillen is voor iedereen verschillend. Het vervelende is dat je lichaam je enorm voor de gek houdt als je pas bent gestopt, je krijgt allemaal fake-zwangerschapsverschijnselen waardoor je elke keer denkt 'zal het nu al?' maar dan toch weer niet, bij sommige trouwens wel hoor! Bij de een duurt het ook langer dan bij de ander of je cyclus weer een beetje op eigen kracht op gang komt, bij mij gaat dat heel netjes, 1e x na 30 dagen en 2e keer na 28 dagen, dus hou nu maar gemiddeld 29 aan en zit nu in ronde 3 op dag 15. Heb denk ik voor het eerst mijn ei gevoeld gisterenavond en zit helemaal weer in spanning omdat we dan namelijk 'goed' geklust hebben. Wat vreselijk toch altijd die laatste 2 weken in een ronde joh... nou succes ook en we houden elkaar op de hoogte hier. wat trouwens erg fijn is hier, je kan echt alles eruit gooien, de meeste  vragen enzo (heb ik ook al gedaan haha!).
liefs!

Terug
Bovenaan