Nieuweling!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben vrij nieuw op dit stukje forum. Ik was eind 2004 tot eind 2005 heel actief op dit forum. Toen was ik zwanegr en bevallen van mijn eerste kindje (dochtertje in juli 2005). Ik heb daar een leuke groep contacten aan over gehouden waar ik nu nog steeds contat mee heb ook via een eigen website. Nu ben ik dus voor de 2de keer zwanger en lees ik af en toe hier eens, maar wil nu wat actiever mee gaan doen! Ik ben momenteel 23 weken zwanger van mijn 2de kindje (jongen) die ik eind maart 2007 verwacht.
Hopelijk vinden jullie het gezellig nog een mama erbij!

Groetjes Minou

hoi hoi

heel leuk dat je hier ook komt kletsen,
ik ben ook al een tijdje actief op dit forum en op het juni forum want ben in juni uitgerekend

geniet dus lekker van 2 forums , maar dat is meer omdat het andere nog niet helemaal aktief is , komt door de vele kwaaltjes in het begin van de zwangerschap

ma verder ben ik nu zo,n 9 of 10 weken zwanger echo moet nog beslissen want ben gelijk na de pil zwanger geworden en dan kan de eisprong ook wat later zijn volgens de vk .

ma als dat niet het geval is dan ben ik 29 juni uitgeteld
en zelfs al wat langer zwanger .

veel plezier hiero ma dat zal wel lukken

groetjes van anna mama van lela en darja

Hallo dames,

Ik ben ook al een tijdje actief op het forum en het is heel erg informatief en interessant. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik heb zelf ook een dochtertje van 3 jaar en ben nu zwanger van een jongen uitgerekend 14 feb 2007. Wat leuk Anna jouw dochtertje heet ook Darja is je man Iraans? Aangezien je achternaam en de namen van je kinderen sorrie dat ik het vraag hoor. Mijn dochtertje heet ook Darya maar dan met Y. Ikzelf ben half iraans/half nederlands en mijn man iraans.

Ik denk dat jij nederlands bent? Zien jouw kinderen er ook gemixt uit, mijn dochtertje heeft bijv heel licht bruin haar en een lichte huid met donkere ogen.

GR Elmira.

Hoi Minou,

Gezellig dat je er bent. Kijk ook eens op het maart forum. IK ben zelf op 26 maart uitgerekend van de tweede. Ik heb in augustus 2005 een zoontje gekregen. En het augustus 2005 heb ik trouwens ook een leuke groep overgehouden. Wij zitten nu op het forumplaza, waar je zelf een forum kunt aanmaken.
Erg gezellig.

tot het maart forum!

greet

Terug
Bovenaan