nieuweling

Hallo allemaal,

Ik ben Yvonne en zwanger van de eerste. Op dit moment ben ik 16 weken en 5 dagen!
Erg spannend allemaal maar volgens de verloskundige gaat alles goed...
Ik heb eigenlijk geen last van misselijkheid alleen wat moe en last van mijn buik (banden zeggen dan...)
Het was even een beetje onduidelijk hoe de site in mekaar zit maar ik ben er geloof ik achter....
mijn zus zat hier ook altijd op tijdens haar zwangerschappen vandaar dat ik ook een kijkje kom nemen.
Ik ben 29 juni uitgeteld dus nog net een "juni-moeder". Wel een heerlijke tijd lijkt me....

groetjes

hoi

Welkom! en gezellig dat je mee komt schrijven.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap dit forum ook bezocht en heb er veel aan gehad (moet zeggen dat ik toen niet zo heel fannatiek was maar ik nu zeker van plan ben om dit wel te zijn) wij hebben nu een ander forum gemaakt en schrijven nog steeds met elkaar en dat is echt heel gezellig.

fijn dat je je zo goed voelt. Ik heb zelf wel heel lang last van misselijkheid en overgeven gehad (heb zelfs medicijnen gehad van de dokter) daar word je niet vrolijk van als je nog een kleine dreumes hebt rondlopen waar je voor moet zorgen. Maar het is niet anders...het hoort erbij zeggen ze dan maar....  en het is voor een goed doel.

weet je al wanneer je de 20 weken echo hebt??

groetjes

Hoi anoniempje,

Leuk om meteen een berichtje te hebben!
We weten nog niet wanneer we de 20 weken echo hebben. 29 jan
moet ik weer naar de verloskundige. Hebben jullie die al gehad?

Nog even een ander vraagje....Als ik wil reageren op jouw  berichtje moet ik dat dan hier doen of moet ik dan een reactie plaatsen bij een onderwerp van jouw naam? (ben nog niet helemaal thuis hier...)

groetjes....

hoi hoi

jammer dat je nog niet weet wanneer je de 20 weken echo hebt. (dan kun je er niet zo lekker naartoe leven) wij hebben heb 2 februari. Nog even geduld nog.
Willen jullie weten wat het word?
wij wel als het mogelijk is....we zullen zien.

Is dit jullie 1e kindje??
spannend allemaal he?

groetjes erica

p.s als je een berichtje voor mij achter wilt laten kun je dat hier doen maar weet niet of ik dat dan lees omdat ik dit berichtje al gelezen heb. Makkelijker is dan een bericht met mijn naam dan weet je zeker dat ik hem zie.

Hoi Yvonne,

gefeliciteerd en welkom!

Die bandenpijn moet wel overgaan als je rust houd wanneer je er last van hebt. Het kan verder geen kwaad het is alleen vervelend voor jou. Denk er aan dat je niet zoveel doet als dat je gewend bent. Want dan krijg je meer last van.

Wat betreft dat reageren. De meeste reageren gewoon in het topic waarin je leest. Ik kijk zelf de topics met nieuwe berichtjes regelmatig na. Wel niet alles, maar in ieder geval de topics waarin ik heb gereageerd.
Dus gewoon zoals je hebt gedaan.

Ik heb trouwens op een berichtje van jou gereageerd in het topic van Karin (weet alleen niet of dat nu ook haar 'chat'naam is.

Liefs,

Terug
Bovenaan