Nieuweling

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal!

Ik ben Danielle en nu 10 weken zwanger. Ben vandaag voor het eerst op het forum en ben benieuwd wat hier zoal gebeurt.

Hoop dat ik informatie kan krijgen die ik nodig heb.

Tot gauw op het forum!

Groeten,

Danielle

hoi Daantje, Gefeliciteerd met je zwangerschap! IK zag dat je gereageerd had op mijn advertentie.Ben inderdaad depri maar was bij de eerste zwangerschap helemaal blij.maar had ik zeker de eerste drie maanden geen zin in het huishouden of what so ever.alleen maal een beetje lezen en vertutteld worden.ik denk dat dat normaal is hoor de eerste drie maanden! geniet er lekker van en laat je lekker verwennen.Zwangere vrouwen verdienen dit!!!!xsan

Haha daar heb je gelijk in, Heb zo'n beetje alle "klachten" die je maar kunt hebben. Gehele dag misselijk, moe, zere borsten, af en toe last van mijn buik en ben af en toe energieloos! Gelukkig is het bij de meeste vrouwen na 3 maanden over.

Genieten ga ik zeker doen als de "klachten" wat minder zijn, want dat is nu erg lastig.

Gr Danielle

Hai Daantje,

Don't worry. Bijna alle zwangere vrouwen hebben het, Ik ben ook echt doodop en voel me helaas nog steeds energieloos. Misselijkheid gaat nu iets beter.. Ben nu ruim 12 weken zwanger.

Zwangere vrouwen moeten gemiddeld ook 2 uur meer slapen dan normaal. Geniet dus maar lekker van je rust. Jouw kindje groeit immers van jouw energie.

Grtjs, Marjoleine

Terug
Bovenaan