nieuwertje

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Ik ben een nieuwe tussen jullie midden. In Januari ben ik gestopt met de pil, maar net dus. Ik ga er totaal niet vanuit dat we gelijk bij de eerste de beste keer zwanger zouden zijn. Dat heb ik altijd gezegt en ik meende het ook. Toch toen ik merkte dat ik maandag voor het eerst ongi werd was mijn eerste reactie s*~@*! Ik schrok er zelf van dat ik dat zei. Het blijkt dat ik zeker goed achter mijn beslissing sta die ik samen met mijn partner heb gemaakt om aan kinderen te denken... ongemerkt ga ik toch zitten rekenen, terwijl ik dat de eerste maanden zeker niet wilde doen! Gelukkig reageerde mijn vriend ook heel lief en zei gelijk dat hij het nu al een reuze spannende tijd vind, dus dat doet ook goed. Toch ben ik ook wel eens bang, bang voor het onbekende. wat gebeurd er met mijn lichaam als... Hoe zal het zijn als... hoe zullen we veranderen als...
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en succes met de nieuwe toekomst die voor ons ligt.
Hoe zijn jullie mannen eronder? Lezen ze veel over zwangerschap en kids, of vragen ze veel aan jou? Gelukkig kan ik af en toe een leuk artikel in een tijdschrift voor zijn neus schuiven, en hij vraagt heel veel aan mij, niet dat ik het altijd weet, maar ik ben wel nieuwsgierig naar alles en lees best veel in boeken en internet.

Groetjes J.

Hoi J!
Ik ben ook in januari gestopt met de pil en er echt dagelijks mee bezig. Mijn NOD is 26 feb. Dit is dus eigenlijk de 2e ronde en ik hoop zoooo dat het raak is. Terwijl ik weet dat het een halfjaar tot een jaar of nog langer kan gaan duren. Maar het is een goed teken dat we de juiste beslissing hebben genomen. Ik had me ook voorgenomen om niet te gaan rekenen maar je houdt het niet tegen! Mijn vriend is er ook wel mee bezig maar niet zo erg als ik. Hij vind het wel erg leuk om erover te praten. Jij ook heel veel succes en je kan hier terecht met al je vragen!
liefs Syl

Hallo!
Ik ben in december gestopt met de pil! Ik zit nu in ronde 2 en kan amper wachten tot het raak is :) Natuurlijk weet ik ook dat het langer kan duren, maar uiteraard hoop je stiekem altijd dat het snel gaat hè :)
M'n vriend is er wel mee bezig, maar echt wel een stuk minder als ik. Ik zit voortdurend op sites en lees boeken en praat er met vriendinnen over (die ook zwanger zijn of in het afgelopen jaar bevallen zijn meestal)...
We zullen allemaal een beetje geduld moeten hebben.
Hebben jullie soms ook schrik dat je jullie vriend er té fel mee 'lastig vallen'?

Veel succes allemaal
groetjes

Hallo,
wij zijn ook pas net nezig (dit is voor mij ronde 2) en wij hadden ook zoiets van: vooral niet te veel ermee bezig zijn! Maar dat is dus makkelijker gezegd dan gedaan! Ik vond het echt erg toen ik de eerste keer ongi werd! Nu heb ik 1 maart mijn nod dus ik ben eens benieuwd! Duimen maar (en natuurlijk oo voor jullie) groetjes

Tjonge zeg, jullie zijn er snel bij... Ik was eigenlijk wel nieuwsgierig of iemand mijn berichtje al gelezen was, zijn er al reacties! Leuk bedankt meiden, zoals je ziet ben ik er ook reuze veel mee bezig!
Ik wil mijn vriend ook niet teveel boeken onder zijn neus schuiven, ik heb het idee dat zijn behoefte daar niet naar is. Maar van de week kon ik het dus niet laten, en wat denk je? Hij had het inderdaad gelezen, en sprak er ook over met me op een later tijdstip! Heel leuk dus. Ik doe dit niet te vaak, maar nu weet ik dus dat het wel kan... Mijn partner is toch erg nieuwsgierig! Heerlijk. Maar het is overduidelijk dat ik er het meeste mee bezig ben.
Toch zou ik heel erg schrikken van angst als ik wel zwanger zou zijn op den duur. voelen jullie dat ook zo, of kan het zijn omdat het mijn eerste 'ronde' nog maar is...

Bedankt hoor.
Groetjes J

Terug
Bovenaan