Nieuwgierig!

Hallo,

Door bepaalde redenen krijg ik regelmatig een echo. Dinsdag heb ik er weer een en ik kan het niet laten om te vragen wat het gaat worden. Heb totaal geen voorkeur maar kan niet wachten tot juli, ben zo nieuwgierig. Ben ook benieuwd of mijn voorgevoel klopt (denk een meisje)
Niet echt een boeiend berichtje maar ik moest het even kwijt. Groetjes
 
Ik ben ook zo benieuwd. Ik had gisteren weer een echo met ruim 16 weken en ik heb ook gevraagd of ze wilde kijken naar het geslacht. Heeft ze ook gedaan maar het kindje lag een beetje vreemd en de apparatuur was niet goed genoeg om het nu al te kunnen zien. Helaas.

Hopelijk kunnen ze het bij jou dinsdag wel zien! Maar volgens mij ben je al wat verder dan ik dus dan zouden ze het toch moeten kunnen zien. Ik ben benieuwd of je voor gevoel inderdaad klopt. Houd ons op de hoogte!

groetjes, Jane
 
Hallo Sem,
Ik had met 17 weken een echo en ik had gezegd als ik een echo zou krijgen dat ik het niet zal laten om te spieken.
Maar toen ik het vroeg begon ze te lachen ze zei je kunt het lekker niet zien want de navelstreng ligt tussen zijn/haar beentjes. Toen moest ik ook lachten eigenlijk wel grappig. We wachten het lekker af weer een verassing. Misschien een volgende keer.
Groetjes Marianne.
 
ik ben nu 24 weken zwanger en weet sinds een week wat het gaat worden ,en ik moet zeggen achteraf ben ik er wel blij om .nu kan ik tenmiste gericht zoeken naar de kleding .
groetjes

 
hooooi sem
maakt toch niet uit of het boeiend is of niet? als jij het lekker kwijt wil, moet je het vooral opschrijven...
ik herken je nieuwsgierigheid wel een beetje, ik wil het niet weten, maar stiekem weer wel. hihihi
maar voor mij is het nog te vroeg (11wk en 3dgn)
heel veel plezier en suc6 verder
liefs van sandy
 
Hallo,

Bedankt voor de reacties. Ik laat het dinsdagavond gelijk weten. Kan het namelijk niet met mijn partner delen want die wil het niet weten, hij gaat voor het "SUPRISE" effect. Fijne paasdagen en de groetjes
 
Terug
Bovenaan