nieuwkomer......

A

Anoniem

Guest
hoi hoi...

vandaag vh eerst op deze site... en nu al helemaal verslaafd (hihihhi)!!!!!
vind het helemaal geweldig dat je hier zoveel herkenning en steun kan vinden.. heb al een aantal reacties op het vorige gehad,en dat deed me zo goed.. kreeg zelfs bij 1 de tranen in mn ogen... ma wel toppie!!!! (mn vriend leest ondertussen mee en zegt: je bent echt al helemaal verslaafd!!!!!!! hihihi...)
wat ik heel grappig vind is dat er allemaal in termen worden gesproken...zoals: KLUSSEN???? hihihihih er grappig
ma wie kan mij vertellen wat nod is???/ wanneer je ovuleerd of je periode ofzo?
nou mij zullen jullie hier vast af en toe gaan   zien... en zwanger ben ik niet zomaar nl.!!!!

liefs cenn

Hoi Cenn,
NOD betekend Niet Ongesteldheids Dag.
De dag dat je EIGENLIJK ongesteld zou moeten worden, maar natuurlijk hoopt dat die verdomde rode duiveltjes wegblijven .
Ik ben ook helemaal verslaafd.
Ik kan alleen niet elke dag even kijken, helaas, geen tijd.
Groetjes,
Dyonne

hihihih.. niet ongesteldheids dag????  grappig ja!!!!!! ok tnx week dat ook weer!!!!
nou dan ga ik je dus vast nog wel eens vaker spreken.... ben er ook niet elke dag hoor!!! ma wel verslaafd hihihi

liefs cenn

hai, Cenn,
ik ben ook nieuw, nou ja heb helemaal in het begin 2 jaar geleden er naar gekeken, nou had ik weer zoiets van ik wil weer op de site.Het is wel fijn om met andere erover te emailen. Hopelijk dat het bij jou gaat lukken, weet niet hoelang jij bezig bent? Maar het blijft moeilijk.

he loona...

ja idd het blijft moeilijk... en ik heb een tijdje trug een""break down"" gehad... zat er ff helemaal door... wou ook geen kinderen meer,ma ja dat was van korte duur... sinds gisteren op de site,en eerlijk was gister gewoon helemaal opgewekt!!! wat een herkenning en steun he! en ineens besef je: BEN TOG NIET DE ENIGE!!!!
ben nu dik anderhalf jaar bezig en begin april vh eerst na de gyneacoloog... eng!!!!ma ja
en jij?

jij ook succes liefs cenn

Hoi Cenn,

1 1/2 jaar bezig? Jeetje En in april naar de gyn, hopelijk ben je dan snel zwanger!
Zelf ben ik 9 mnd bezig. Heb al wel een zoontje van 2 die nu lekker nijntje zit te kijken, ik weet dus hoe gewldig het is en hoop het snel nog eens mee te maken om zwanger te zijn !

Precies janu79,
Dat heb ik nu ook!!!
Ik heb een zoon van 3,5 en ik kan erover meepraten hoe heerlijk het is om zo'n kleine in huis te hebben en hoe het is om zwanger te zijn.
Ik moet wel eerlijk erbij zeggen dat ik een zeer voorspoedige zwangerschap, bevalling en herstelperiode had.
Afgezien van gordelroos tijdens mijn zwangerschap dan... Maar ik was slecht 9 kilo bijgekomen.
Toen mijn zoon er bij mij uit floepte zei ik tegen de verloskundige: Goh, was dat alles??? 2 dagen na de bevalling kon ik mijn eigen kleren weer aan en was zelfs 2 kilo lichter dan voor de zwangerschap. Volgens mij zegt dat genoeg...
Dus, ja, ik wil ook weer heeeeeeeeeel graag zwanger worden!!!!

Dikke
Dyonne

he janu...

ik hoop het ook voor je dat je snel weer zwanger bent!!! wat kan wachten dan lang duren he? jij kan in ieder geval lekker van je kindje genieten...zorgt ook wel voor leuke afleiding denk ik!!!
he meid heel veel succes.... hoop dat je snel goed nieuws mag brengen!!!

liefs cenn

Terug
Bovenaan