nieuws bekend gemaakt

Van het weekend het nieuws aan iedereen "verteld". Mijn man heeft het aan de mannen verteld tijdens hun wekelijks uurtje bijeenkomst en tegelijkertijd stuurde ik een email eruit met een foto van de meiden. Ze hielden beiden een boekje vast met daarop een eigen titel waarop stond dat ze een broertje of een zusje krijgen in oktober 2010.
Nadat de email was verzonden, ging na een paar minuten al de telefoon. Leuk hoor.. Nu lekker genieten.
En hoe ging of gaat het bij jullie?
Ik ben 's ochtends een beetje misselijk, het is meer een opgeblazen gevoel, maar dat is tot nu toe alles.
fijne zondag. gr. mmajo

Leuk zeg!
Wij houden nog steeds onze mond.. :) Wat ik nogal best knap vind van mezelf. Over 2 weken krijg ik de eerste echo, dan vertellen we het.
Ik ben bijna de hele dagen door misselijk, heel vervelend. Nog maar 2x hoeven overgeven.. :)

Liefs Vissen

Leuk zeg!
Wij houden nog steeds onze mond.. :) Wat ik nogal best knap vind van mezelf. Over 2 weken krijg ik de eerste echo, dan vertellen we het.
Ik ben bijna de hele dagen door misselijk, heel vervelend. Nog maar 2x hoeven overgeven.. :)

Liefs Vissen

heel leuk idee zo....
wij hebben het verteld tijdens onze gezamelijke verjaardag (vieren we samen), ik denk dat de buurtjes drie huizen verderop het gejuich nog hebben gehoord hahaha
ik ben niet misselijk, alleen heel erg vaak flink sjacherijnig en mijn borsten doen zo'n zeer !
ik ben alwel 2 maten gegroeid in mijn bh's (en ik had al cup dd!)
maar we weten waarvoor we het doen he hihihi
volgende week nog een laatste controle echo (krijgen we ook een dvdtje) en dan wachten tot de 20 weken...

groetjes mamabeer

Wij wachten even op de eerste echo omdat ik er zelf niet een heel goed gevoel bij heb, maar zodra we een hartje horen en het friemeltje in de buik hebben gezien mag iedereen het weten!!

Onze ouders en broer en zus weten het al wel :)
En ook Jordan weet dat mama een baby in de buik heeft.

Liefs Wendy

Bij ons weten de meeste mensen het wel. Dit komt voornamelijk omdat ik bedrust voorgeschreven heb gekregen van mijn dokter. (ivm lage bloeddruk en maar blijven overgeven).

Donderdag de eerste echo en als dan alles goed is dan mag iedereen het weten.

Liefs
Yvonne

Wij gaan het ook deze week bekend maken, dit komt vooral omdat ik al echt een buikje heb dat niet zo goed te verbergen is... Bovendien was de echo goed.
Ik voel me echt de hele dag door beroerd, maar dat heb ik er graag voor over!

Groetjes

Terug
Bovenaan