Nieuws voor Bri

A

Anoniem

Guest
Hoi Bri,
Ik plaats hier maar even een berichtje, want soms kijk je niet echt meer naar oude discussie- onderwerpen. Is alweer zoveel pagina's terug!!!
Maareh....het nieuws staat bij de discussie 'Leuke manier om papa in te lichten'
Tot daar!
liefs, Sisi.

whaaaaaaaaaa...........GEFELICITEERD!!!!!!!!
Wat ontzettend leuk zeg!!!!
wel grappig dat hij het niet eens door had van die tekst.....hahahaha
en hoe voel je je?
ga je dat t-shirtje ook bij haar aandoen als je het aan de rest gaat vertellen??
was je eigenlijk veel geld kwijt voor het drukken??

nou heel veel plezier deze bijzondere tijd....

liefs bri

Dank je wel!
Ja, ik heb het shirtje ook bij mijn moeder gebruikt. Die begon ook niet meteen te lezen (en dat terwijl ik er óók nog een afbeelding van beschuit met roze en blauwe muisjes heb toegevoegd...!!! Ik bedoel HALLOOOOO.....hoe duidelijk moet ik zijn, zeg?!) Maar goed. Ook haar eerst wat hints gegeven en ze kon níet geloven wat ze las! Hé????? Echt waar???!!!
Een totale verrassing dus! Leuk hoor!
Ik heb het shirtje laten drukken bij een kopieer-shop. Ze hebben verschillende kwaliteiten. Die ik heb gekozen, kostte 12,50 maar ze hebben er ook een van 7,50. Nadeel van die goedkopere  is dat de afdruk snel achteruit gaat als je gaat wassen. Dat vond ik niet zo handig bij een dreumes...
Verder hoop ik dat het geluk besmettelijk is en dat jij binnenkort óók je shirtje moet gaan drukken!! Groetjes van Sisi.

O...eeeehhhh...ik was even te vlug....  
Je vroeg ook nog hoe ik mij voel....Nou, wel goed eigenlijk! Af en toe een klein beetje misselijk, maar vergeleken met mijn vorige zwangerschap, mag dat (nog) geen naam hebben! En moe 's avonds, maar dat hoort er ook helemaal bij. De vorige keer had ik ook heel pijnlijke borsten, maar nu valt dat ook mee. Misschien omdat ik pas 3 maanden geleden ben gestopt met het geven van borstvoeding aan mijn dochtertje?
Verder vind ik het allemaal erg spannend. Ik ben niet zo'n fan van die eerste 12 weken... Zo'n grote kans op een miskraam enzo... bah, ik vind dat maar niks! Zou blij zijn als die eerste tijd voorbij is....
Nog meer liefs,
Sisi

hahahahaha grappig....heb je zo'n leuk t-shirt aan gedaan bij je kindje valt het hun niet eens op!!!
moest je wel zelf een t-shirt meenemen naar die drukker??? (wil natuurlijk wel een leuk t-shirt)

als het bij ons zover is ga ik dat shirtje dan bij mijn dochtertje aandoen als we op zondag naar de kerk gaan......kijken hoeveel mensen het opvalt dan.....hihihi ben wel benieuwd dan....bij ons gaan de zondagschoolkindjes dan ook altijd naar voren dus valt het extra op.......maar ik kijk nu te ver vooruit....zucht.

maarja die eerste 12 weken...ja gelukkig krijg je de eerste 2 weken cadeau!!
hoever ben je nu?? 4 of 5 weken ofzo?
heb je het ook al aan je dochtertje vertelt??
ik denk zelf dat we het pas aan haar vertellen als we het ook aan de rest gaan vertellen als het zover is.
ten eerste omdat ze het anders verklapt en omdat 9 maanden voor een kindje heel lang is en de eerste maanden heb ik ook nog geen buik en dan snapt ze er misschien niks van. snap je.....
maarja ik loop weer te ver vooruit.

ik ben net ongesteld geworden maar de volgende ronde is het raak....ik voel het aan mijn water....hahaha

nou veel plezier verder

liefs bri

Hoi Bri!

Het t-shirtje heb ik idd zelf meegebracht naar de drukker. Ze hebben ze zelf ook wel, maar dat is veel duurder en het zijn hele eenvoudige T-shirts.... Veel slimmer dus om je eigen keuze mee te brengen!!!
Ik heb mijn dochtertje als eerste verteld dat ze een broertje of zusje krijgt....want ze is nog maar net 1 jaar. Ze begrijpt er toch niets van! Ik ben uitgerekend op 21 april, dan is zij 1 jaar en 8 maanden. Tegen die tijd begrijpt ze het íets beter, denk ik....

Balen hé, als je ongesteld wordt terwijl je zwanger probeert te worden... Maar met jouw 'water' en met mijn postive vibes móet het gewoon lukken!!! Succes!!!
liefs, Sisi.

Terug
Bovenaan