nieuws

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik schreef enkele dagen geleden dat ik na het verwijderen van mijn spiraaltje niet meer ongesteld was en negatief heb getest.
De ha zei dat ik nog een half jaar moest afkijken hier kon ik geen vrede mee vinden en heb dus via een kennis die bij gynecologie werkt informatie ingewonnen hoe het zat met het ongi worden na het verwijderen van mijn spiraaltje wat blijkt nu met het soort spiraaltje dat ik had dat je na het verwijderen gewoon meteen weer ongesteld moet worden. Dus de gynecoloog waar zei dit aan gevragen had zei dat ik toch weer een test moest doen om zeker ervan te zijn dat ik niet zwanger was, anders moest ik langs komen.
De kennis gaf een test af en ik met knikkende knieen testen en wat blijkt ik ben gewoon toch al zwanger, was wel even schrikken want ik voel me niet zwanger zoals bij mijn eerste zwangerschap.
Ik ben nu wel benieuwd hoe ver ik al ben maar ik moet in het ziekenhuis onder controle omdat ik antidepressiva gebruik en dus onder behandeling van een psychiater ben en deze een doorverwijzing heeft gedaan, ik krijg nu bericht wanneer ik kan komen.
Ik hou jullie op de hoogte.

alle zwangere proficiat en alle andere succes met zwanger worden.

groetjes monique

gefeliciteerd
ik ben benieuwd hoe het gaat met je anti-depressiva
ik slik zelf namelijk ook ad, maar dat zou volgens mijn huisarts en apotheker geen problemen opleveren als ik zwanger zou worden
geniet van je zwangerschap

Gefeliciteerd!!!
Ik hoop dat ze een goeie oplossing vinden voor je medicijnen!
Maar dat zal allemaal wel los lopen!

Geniet van deze tijd!

Liefs Sophie

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Geniet er van. Enne met je medicatie komt het vast allemaal goed.
Ook ik heb een tijdje antidepressiva geslikt. Ik kon er niet tegen. Kreeg er nog veel meer en veel hefterige stemmingswisselingen van.

groetjs,
Ikky

Van harte gefeliciteerd !
Wat zal dat een verassing zijn voor jullie.
Geniet ervan.
Liefs van Miena.

Wow wat een leuke verassing!!!!!!!!!

Geniet ervan.

groetjes,
Jasmijn

hoi myrthe
wat grappig om dit te lezen, weet je mijn verhaal nog dat ik ook was gestopt met de pil en ook niet ongesteld werd ook na dokter geweest zei het zelfde kan nog wel een half jaar duren voor het weer op gang zou komen heb ook de eerste  3 testen negatief gehad en wat denk je maandag ook een test gedaan en die was positief dus heb het zelfde als jou, ik heb zelf ook die medicijnen geslikt na de geboorte van mijn zoon alleen ik heb ze een half jaar gehad en voel me nu prima ben wel bang dat ik na deze bevalling het weer krijg als alles goed mag gaan he van harte meid en geniet er van liefs annemieke

Terug
Bovenaan