nieuws!!!

Hoi meiden,

Wij zijn weer in het ziekenhuis geweest ivm de spatader van mijn man, we moesten beslissen of hij zich wel of niet laat opereren. De arts vertelde dat ze nog voolop aan het onderzoeken zijn of een operatie inderdaad wel zinvol is. Er loopt in nederland een onderzoek, waarbij de helft van de mannen met spatader zich wel laten opereren en de andere helft niet. Nu lijkt het erop dat de helft die zich wel laat opereren er vaker een zwangerschap optreed dan bij degene die zich niet laten opereren. Positief dus....! Er is dus een kans..... de arts zei ook geen garantie! Maar ja iedere kans is er toch weer één! Wij hebben dus besloten om het te doen. Nu staat hij op de wachtlijst voor een oproep, eng hé? Ik hoop maar dat we snel aan de beurt zijn.....!

Liefs Molly.

Heee Molly!

Wat goed dat jullie ervoor gaan. Na zo'n operatie is er kans op verbetering of het blijft gelijk. Dus je kunt het altijd proberen dan maak je je kansen weer wat groter! Elk beetje helpt denk ik!

Nou succes met het wachten op de oproep! Spannend........

Liefs Claudy

Hoi molly

Een oud collega van mijn man had ook spadaders toen ze er weer voor gingen was zij heel snel zwanger en toen hun kleintje 1.5 was was zij al weer zwanger dus er is toch een groote kans dat het goed komt.
Ik wens jullie heel veel succes toe

ik ken iemand die die operatie ook heeft gehad en dat viel reuze mee hoor, niks om je ongerust om te maken. (doe je altijd, weet ik wel) maar t is een soort kijkoperatie. wel even uitrusten he, daarna. bij hem bleek nog iets anders ook mis te zijn dus ik kan je niet blij maken met iets positiefs over t resultaat maar gelukkig blijken er wel mensen te zijn waar t helpt, altijd doen dus!
succes, zal je m goed vertroetelen?

Hi!
Wat een verhaal zeg. Ik kan me voorstellen dat jullie het erg spannend vinden. Het is toch een beetje een gevoelige zone zeg maar.
Ik hoop dat het voor jullie een positief resultaat zal hebben.
gr.Inge

Molly,

Goed nieuws meid dat jullie er voor gaan! Je staat er ook zo positief in, joh. Je man ook hopelijk; hij heeft jou! Weg met die spatader en de kleintjes komen vast heel gauw, zeker weten!
Wens manlief sterkte van ons.
gr. Suus

Terug
Bovenaan