Hoi meisjes,
We hebben vanmorgen de uitslag van het labo terug gekregen.
Met mijn eisprong is alles in orde(oef),
Maar mijn mannetje zijn zaad is niet zo in orde.
Hij heeft maar 19 miljoen zaadcellen( een gemiddelde man heeft er tussen de 30 en 300 miljoen)
Door dit resultaat moeten er nu nog verdere onderzoeken gebeuren en moeten we weer een week wachten, ondertussen zijn we dan weer een maand verder.
maar één voordeel is er wel , de zaadcellen die er zijn zijn wel goed beweeglijk.
Ik blijf mezelf zeggen we komen er wel, maar soms is het toch even slikken.
Deze keer hebben we niet te veel mensen ingelicht, zou het alleen nog moeilijker maken.
Veel liefs aan allen die zwanger zijn en al die rest die hopelijk weldra zullen volgen, hou moed
Dikke kussen
Wendy
We hebben vanmorgen de uitslag van het labo terug gekregen.
Met mijn eisprong is alles in orde(oef),
Maar mijn mannetje zijn zaad is niet zo in orde.
Hij heeft maar 19 miljoen zaadcellen( een gemiddelde man heeft er tussen de 30 en 300 miljoen)
Door dit resultaat moeten er nu nog verdere onderzoeken gebeuren en moeten we weer een week wachten, ondertussen zijn we dan weer een maand verder.
maar één voordeel is er wel , de zaadcellen die er zijn zijn wel goed beweeglijk.
Ik blijf mezelf zeggen we komen er wel, maar soms is het toch even slikken.
Deze keer hebben we niet te veel mensen ingelicht, zou het alleen nog moeilijker maken.
Veel liefs aan allen die zwanger zijn en al die rest die hopelijk weldra zullen volgen, hou moed
Dikke kussen
Wendy