nieuws

Hoi meisjes,

We hebben vanmorgen de uitslag van het labo terug gekregen.

Met mijn eisprong is alles in orde(oef),
Maar mijn mannetje zijn zaad is niet zo in orde.
Hij heeft maar 19 miljoen zaadcellen( een gemiddelde man heeft er tussen de 30 en 300 miljoen)

Door dit resultaat moeten er nu nog verdere onderzoeken gebeuren en moeten we weer een week wachten, ondertussen zijn we dan weer een maand verder.

maar één voordeel is er wel , de zaadcellen die er zijn zijn wel goed beweeglijk.

Ik blijf mezelf zeggen we komen er wel, maar soms is het toch even slikken.

Deze keer hebben we niet te veel mensen ingelicht, zou het alleen nog moeilijker maken.

Veel liefs aan allen die zwanger zijn en al die rest die hopelijk weldra zullen volgen, hou moed

Dikke kussen
Wendy

hoi Wendy,
volgens mij is 19 ml per milliliter helemaal niet zo slecht. Een man moet tussen de 20 en 80 miljoen hebben. Dus ik zal als ik jou was, niet druk hierover maken. Mijn man had maar 3 miljoen zaadcellen waarvan 94 % niet eens bewogen! En heel belangrijk is de beweeglijkheid en dat zit wel goed bij hem zeg je!!

succes
Marielle

Hoi Wendy, inderdaad ligt de grens bij 20 miljoen (volgens onze fertiliteitsarts), en je zegt dat ze goed beweeglijk zijn. Niets om je zorgen of te maken dus. Mijn man heeft ook ongerveer 20 miljoen maar daarvan leeft maar zo'n 3%. Hij had een spatader in zijn scrotum en is daar een enkele weken geleden aan geopereerd. Nu is het afwachten of dit geholpen heeft of niet.
Marielle, wat zijn jullie nu aan het doen, wachten of met een behandeling bezig?????
Wen maak je niet te druk het komt wel goed.

Liefs Molly.

Hoi Wendy,

Niets om je zorgen te maken hoor! Net als wat de andere meiden zeggen is dit net op de ondergrens en kun je er prima zwanger mee worden, vooral als de beweeglijkheid ok is. Mijn vriend had bij de 1e test 19 mlj en bij de 2e 23 (slikte toen multivitamine....) en de beweeglijkheid was de 2e keer ook veel beter ( van 52 naar 73%). Dus misschien is het een idee voor hem om ook vitaminen te gaan slikken (met name zink en foliumzuur).

Veel succes verder!
Liefs Claudy

Klopt, klopt!! Bij 20 miljoen wordt je zelfs naar huis gestuurd om het nog een half jaar op de natuurlijke manier te proberen! Het is dus echt niet heel slecht!
Mijn man heeft er 6 miljoen en hij slikt nu ook zink op aanraden van de gyn.

Succes!
Inge

Terug
Bovenaan