nieuws

hoi meiden,

allemaal erg bedankt voor jullie reacties op mijn vorige post.
ik kan jullie mededelen dat het helaas een mk is geworden. Afgelopen woensdag was de hcg waarde 0,1 en sinds vandaag menstrueer ik. Het is een erg vroege zwangerschap geweest, want echo wijst vandaag uit dat ik deze week 4 weken zwanger zou zijn.... helaas, maar ik was er enigzins op voorbereid. Nu mag ik zondag beginnen met het spuiten van de Puregon, dus op naa de volgende ronde met hopelijk betere afloop.

Gr Tammie

jeetje,wat een teleurstelling,
ook al had je er misschien rekening mee gehouden.
Als je weet/denkt dat je zwanger bent,ga je toch al plannen maken.
Meis heel veel sterkte,
liefs Fleur

he meis wat klote zeg heel veel sterkte en je weet hier kan je alles zeggen wij leven met je mee, of je nou voorbereid bent of niet is het blijft een harde klap en teleur stelling

liefs

dank jullie voor jullie reacties

tuurlijk is het !@#%$%^%^&&, maar het kon fout gaan, dat wist ik. De zwangerschap was ook erg pril, en gevoelsmatig is het voor mij nu wel anders als bij mijn vorige mk. Toen heb ik echt een hartje zien kloppen en stoppen, nu kwam ik vorige week alleen maar op controle omdat ik niet reageerde op de provera en dus ook niet wist wanneer ik zou moeten beginnen met de Puregon. Dus ja... klinkt heel raar misschien, ik vind het echt wel vervelend, want je hoopt zo op het nieuws dat je zwanger bent, maar aan de andere kant kan ik nu weer met een schone lei beginnen en zelf ook inzicht hebben op de zaken. Want als ik nu gewoon gereageerd had op de provera, was ik nu ook al aan het spuiten geweest. De gyn zei ook dat je normaal dit niet weet. want als vrouwen bijv 3 dagen overtijd zijn en negatief testen is het een verlate menstruatie. dat is bij mij nu eigenlijk ook het geval, alleen ik heb vorige week mijn hcg moeten laten prikken omdat alle tekenen van een beginnende zwangerschap te zien waren op de echo, had ik die bloedtest en echo niet gehad, had ik nu gedacht; eindelijk , de cyclus komt weer op gang. Dus heel dubbel, ben ook echt even van slag geweest, maar nu begin ik gewoon weer van voor af aan. Ik hoop dat juullie dit kunnen en willen snappen en begrijpen. Mijn doel is nog steeds een 2e wondertje, een broertje of zusje voor onze dochter, dus op naar de volgende ronde.

gr tammie

Hoi Tammie,

Wat vervelend dat het nu toch mis is gegaan.
Ik hoop voor je dat het nu toch weer snel raak mag zijn en dat het dan allemaal goed mag verlopen.
Had zo voor je gehoopt dat het goed af zou lopen!!

Groetjes, Anne

Succes zeg. Wel rot-nieuws, je hebt toch altijd wat hoop!
Maar, als ik het zo lees ga je er goed en positief mee om.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Ga lekker van het weekend genieten!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan