Nieuwsbericht gisteren

Hoi dames, ik maak me een beetje druk. Vorig jaar een miskraam gehad. Nu ben ik 7 weken zwanger, maar super onzeker. Zeker na de nieuwsberichten van gisteren. Alcohol tijdens bevruchting zou niet goed zijn voor zowel man als vrouw, dagelijks sex hebben etc. etc. Ik geloof dat wij alles hebben gedaan wat niet bevordelijk zou zijn. Wel zijn we nu zwanger, maar ben wel geschrokken, want al die dingen zou de kans op een miskraam vergroten. Ik kan echt niet nog zo'n miskraam aan hoor. Trouwens VROEGER wisten ze dat toch ook niet allemaal?
 
Lia trek het je niet aan, legio mannen drinken voordat ze hun vrouw zwanger maken (hele volksstammen zijn verwerkt doordat paps en mams in een dronke bui... je snapt wel). De kans is wellicht misschien groter, maar zoals ze het nu brengen lijkt het wel dat één drup alcohol altijd miskraam veroorzaakt en daar geloof ik niets van.

Mijn ex en ik waren allebei geheelonthouders toch heb ik twee keer een miskraam gehad terwijl ik zwanger was van hem.
 
Er was gisteren ook weer een arts die dit tegen sprak. Het komt er dus volgens mij op neer dat ze het zelf allemaal nog niet helemaal weten en dat wij ons in ieder gaval niet gek moeten laten maken.

Groetjes, Ank
 
Ben nu 7 weken zwanger en een dronken zaadje was genoeg voor mijn dronken eitje. Volgens mij kan je niet eens meer zwanger raken als het waar is wat men allemaal zegt. Maar het zal wel een beetje meespelen denk ik.
 
Volgens mij valt het allemaal wel mee. Natuurlijk issut niet goed als je heel veel drinkt maar idd vroeger wisten ze dit niet en toen werden er toch ook legio gezonde kinderen geboren.

Groetjes Gonnie (ook 7 weken zwanger)
 
Terug
Bovenaan