nieuwschierige ik!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal.

ik ben nog niet zo lang aanwezig op dit forum maar ben even benieuwd.
de vrouwen op dit forum zijn allemaal heel erg bezig met zwanger proberen te raken (ik zelf ook )
en nu vroeg k me af. hoe zijn jullie partners eronder?
ik zal zelf wel ff andwoord geven als eerste! haha

mijn vriend vroeg mij hoe dat eigenlijk werkte met de pil? kun je er gewoon mee stoppen en hij had aardig wat vragen!! haha
(ik had al een zoontje uit een vorige relatie waar hij overigens als een echte vader voor is en het kriebelde al wel weer stiekem)
en toen ik hem zei dat als ik wou ik deze dag nog wel kon stoppen als het ware kreeg hij een beetje een rare blik in zn ogen haha
met andere woorden. hij wou er wel voor gaan!!
nou heb de strip afgemaakt en daarna zijn we gewoon aan het klussen geweest en bij elke keer als ik ongi was zag ik dat hij ook erg teleurgesteld was.
was ik zwanger.. hij helemaal gelukkig ik ook natuurlijk kreeg ik met 6wkn een miskraam. ik heb hem nog nooit zo teleurgesteld/verdrietig gezien.
nu zijn we dus weer terug bij af en wachten het ff af. de 19e zou ik ongi moeten worden dus.. spannend!

groetjes gentry!

Hoi Gentell

Ik zit sinds vandaag pas op het forum en heb net voor het eerst een berichtje geplaatst (onderwerp : wie herkent dit en kan mij helpen). En nu ben ik een beetje aan het snuffelen bij andere onderwerpen. IK ben zelf pas sinds begin december gestopt met de pil. Mijn vriend en ik hebben er lang over gepraat, ik wilde het heel erg graag en hij vond het allemaal wat eng. En iedere keer als we het erover hadden had ie wel weer een excuus waarom we het niet moesten doen. Het bleek dat hij het wel eng vond nu het zo dichtbij kwam. UIteindelijk heeft hij samen met mij besloten dat we ervoor moeten gaan en nu is hij ook heel erg blij dat we die keuze hebben gemaakt. Hij praat er ook over met mij en vind het ook niet vervelend dat ik er veel over praat gelukkig haha.
Wat vervelend voor je dat je een miskraam hebt gehad, ik hoop dat je meer geluk hebt nu, veel succes

groetjes tientje

Bij mij is m'n vriend wat aarzelender.
Ik ben 26 en hij 27. We zijn nu 9 jaar samen.  In april 2007 was m'n pilstrip op en na 12 (?) jaar pilgebruik was ik eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe m'n cyclus was. Hij stemde ermee in om te stoppen met de pil en wist dat ik eigenlijk al jaren graag kinderen wilde. Hij ook, maar in 'de toekomst'. We zijn toen met condooms begonnen. Diezelfde maand werden we daar eigenlijk al slordiger mee en de voorbehoedsmiddelen waren de maand erop geheel verdwenen.hij gaf aan 'we zien wel wat er gebeurd'. Nu helaas dus al vele maanden verder. ik merk dat hij er inmiddels ook positiever tegenover staat, maar hij vindt het nog steeds een hele stap. Ik ken hem, dit gevoel zal niet snel veranderen. Had hij ook o.a.met samenwonen. Wat dus ook uiteindelijk alleen maar positief was.
Er veel over praten met hem kan ik nog niet, maar aan zijn opmerkingen tussendoor merk ik dat hij er steeds meer mee bezig is.

Groetjes Haily

Terug
Bovenaan