<p>Beste mama's en/of papa's,</p><p> </p><p>Mijn aapje is ondertussen al weer een dikke 9 maanden oud en doet het ondertussen weer prima. Bij sommige dingen zoals lang slapen hebben we ons moeten neerleggen. </p><p>Ik ben eigenlijk nieuwsgierig naar wat jullie kleintjes van 9 maanden allemaal eten/aten op een dag. Onze dochter eet altijd super goed, zelfs wanneer ze hartstikke ziek is of last heeft van haar tandjes. Dit is natuurlijk mega fijn alleen ben ik benieuwd of ik haar niet misschien teveel geef, en eigenlijk wil ik graag weten wanneer ik bijvoorbeeld fles 3 kan gaan laten vallen. </p><p>Ze is overigens absoluut niet te dik. Ze weegt nu 9+ kg en is 71 cm lang. Mevrouw is erg beweeglijk en danst graag dus ze verbrand ook veel op en dag. </p><p>Haar eetschema ziet er als volgt uit:</p><p>06.30 uur fles 180 ml + 6 scheppen voeding en 2 scheppen rijstebloem </p><p>09.15 uur half potje fruit of fruit uit het vuistje </p><p>11.30 uur 1½ boterham met boter en beleg </p><p>12.15 uur fles 180 ml (kijk maar hoeveel je opkrijgt)</p><p>15.15 uur linzenwafels/Soepstengel/koekje o.i.d.</p><p>16.30 uur warme maaltijd + toetje </p><p>18.40 uur fles 210 + 7 scheppen voeding en 2scheppen rijstebloem.</p><p> </p><p>Ben benieuwd naar die van jullie.. </p><p>Liefs, </p>