Nieuwsgierig naar jullie ervaring

<p>Ok ik heb misschien een vreemde vraag. Mijn vriend en ik hebben tijdens vruchtbare dagen nooit sex behalve afgelopen maand , 4 of 5 dagen voor eisprong. </p><p>Nou heb is het zo dat na de sex meestal nog een hoop sperma eruit loopt (klinkt smerig, sorry). Dit gebeurd dan nog tot de volgende ochtend.  Maar de ene keer dat we sex hadden aan het begin van mijn vruchtbare periode kwam er niets uitgelopen. Ik heb zelf vriendlief ervan beschuldigd dat hij zijn orgasme had gefaked. Hij keek mij dan ook behoorlijk vreemd aan, alsof ik gek was. Het was alsof mijn lichaam alles naar binnen had gezogen haha. </p><p>Wie heeft dit ook mee gemaakt? Ben heel nieuwsgierig naar de ervaringen en ook of het daanra raak was ja of nee :)</p><p> </p>
 
Herkenbaar, ik had dat laatst ook en vroeg vriendlief de volgende dag toch ook even na of hij wel klaar gekomen was, hihi. 
Bleek op de dag van mij ei te zijn... en wat ook mee kan spelen heb ik wel eens gelezen, is of je zelf na hem nog bent klaar gekomen, want dan zuigt je het door de samentrekkingen van je bm naar binnen ?.
Of het nu raak is, mede daardoor, weet ik nog niet. 
 
Hahaha ja. Ik heb hem denk ik nog 2 dagen met een argwane blik aangekeken. Toch wel apart. En ja inderdaad. Orgasme van onze kant (vrouwen) kan inderdaad wel helpen ja.  
 
 
Terug
Bovenaan