nieuwsgierig of toch niet?

volgende week met 16 weken heb ik een pretecho voor de geslachtsbepaling en ik kan echt niet wachten!!! ik weet niet waarom maar ik wil zo graag weten wat het word! heel gek want het maakt me namelijk helemaal niet uit! misschien komt het omdat ik dan wat gerichter kan kijken naar spulletjes enzo.

hoe zit dat bij jullie?

Precies hetzelfde hier! K ben pas 11 of 12 weken ( krijgen morgen de termijn te horen) maar ik heb de afspraak voor de pretecho ook al ingepland! Ik wil het zooooo graag weten, en indd omdat ik dan eindelijk leuke jongens of echte meiden dingen kan kopen! En ik ben gewoon heel heel heel erg benieuwd! Voorkeur heb ik wel...ik weet het het maakt helemaal niets uit wat het is als het maar gezond is en het is meer dan welkom! Spannend hoor jullie pretecho super leuk!!! Geniet ervan!

Oooooh, ik zit nog zo te twijfelen! M´n man wil tot de 20 weken wachten, maar ik eigenlijk niet. Maar als ik een pretecho laat doen wil hij niet mee en ik vind het toch wel fijner om met z´n tweeen te gaan. Dusss... Ik weet het nog niet. Ik denk dat ik m´n nieuwsgierigheid maar bedwing tot over 5 weekjes...

Wij hebben bij de eerste ook besloten dat we het niet wilden weten,maar nu is de twijfel er ook.
Ik heb wel gezegd als ik het zelf zie dan is het gewoon zo,maar anders!!
Ik zal het zeker aan niemand vertellen het blijft dan wel ons geheim.

Mijn schoonmoeder maakt zich er nu drukker over dan wij,net zoals ze steeds roept ik hoop niet dat je weer te vroeg bevalt...
Ze zijn in aug op vakantie..toen ik van mijn dochter bevallen ben heeft de kraamhulp ze de deur uitgezet omdat ik moest rusten en ze kwamen echt iedere dag op de tijd dat ik naar bed ging met de kleine,(zonder aan te kondigen dat ze kwamen)dit gaat nu dus echt niet gebeuren,ze kunnen bellen om langs te komen.
Net als iedereen....

Wij willen het ook graag weten. Dan kan je inderdaad lekker gericht gaan shoppen en de kamer inrichten. Wij gaan kijken of we het zaterdag al kunnen zien en anders gaan we een nieuwe afspraak maken. Ik ben zaterdag 15 weken dus het gaat er waarschijnlijk om hangen en of de kleine wil mee werken, want de laatste echo was hij/zij al druk en tijdens bezoek aan de verloskundige ook.
Rian Sanne mijn schoonmoeder is juist helemaal in de wolken (wordt hun 1e kleinkind) en ik vind het wel heel leuk, nou is ze ook geen bemoeial dat scheelt wel.

Hoi joyce en Jeroen,

Ja mijn schoonmoeder op zich ook niet,maar ze klets me een beetje teveel door het dorp!!
En wacht maar tot de kleine er is dan ben je blij als je even een paar uurtjes rust hebt en kunt slapen die heb ik tijdens de de eerste week echt niet kunnen pakken omdat hun steeds op de stoep stonden...

Veel plezier tijden de echo's allemaal

Ik wil wel een 3D/4D echo laten maken tussen de 25 en 30 weken en hopen dt de kleine zich dan laat zien de dochter toen niet,tot 3 keer toe daar geweest maar niks hoor!!

He Rian Sanne,

MIjn schoonmoeder zal mij zeker wel me rust gunnen. Ze vraagt nu ook altijd of ik wel genoeg heb gerust.

Ik ga ook een 3D/4D echo laten maken. heb voor mij verjaardag een echo bon hiervoor gehad echt heel leuk. aankomende zaterdag ga ik naar een kraammarkt hier in het ziekenhuis en dan kan je ook een echo laten maken en ga gelijk vragen of ze het geslacht al kunnen zien haha.

Ohh dan heb jij geluk zeg met je schoonmoeder die van mij denkt alleen aan zichzelf....

Mijn moeder is gelukkig wel een schat..

Wat leuk zeg!!hoeveel weken ben je zaterdag precies?
Ik heb passeer een echo met de 20 weken.over 2 weken wel een afspraak bij de vk,maar dat is gewoon controle daar maken we wel meteen de afspraak voor de 20 wekenecho..
Nog 6 weken lijkt nog heel lang,maar is toch sneller dan we denken...

In ieder geval veel plezier zaterdag tijdens de echo...

Terug
Bovenaan