nieuwsgierig !!

ben 1 dag over tijd en ik denk er constant aan! Ik heb besloten om morgenvroeg pas mijn test te doen, heb er nl aan veel verspild... Heb geklust op de juiste dagen en ik wil zo graag een kindje!!! Ik ben denk ik wel heel erg wanhopig, maar ik kan nergens andres aan denken, ik praat er verder ook met niemand over als alleen met mijn vriend (en mijn moeder dan)
Maar ik wacht af tot morgenvroeg, kan ik weer test verspillen, want zo zal het welweer zijn!

Jullie horen het snel

xx Debora
 
Spannend he!! Ik kan er over mee praten heb zelf ook al 7 testen gedaan en alles nog negatief!! En die dingen zijn echt duur. Welke heb jij tot nu toe nog gebruikt?? Ik claerblue en predictor. De laatst was een huismerk. Ze zeggen dat er groot verschil in gevoeligheid zit voor hcg.... Heel veel succes morgen en ik hoop op 2 VETTE STREPEN!!! Liefs lieke
 
lieve Debora,
Omdat je er met bijna niemand over praat is het zo lekker om hier regelmatig wat te 'vertellen'. Als je eenmaal hebt besloten om een kindje te willen ben je er met je gedachten heel veel mee bezig, ik denk dat de meeste vrouwen dat wel hebben. Het is gewoon allemaal heel spannend. Ik hoop voor je dat je morgen een positive testuitslag hebt. Ik zal zeker heeeeel hard voor je gaan duimen.

SUCCES!!!!!!!

liefs, Ank
 
Hoi Debora,

Zenuwslopend hè? Oooo, wat spannend, overtijd. Geeft niks, hoor, lekker wanhopig zijn. Dat zijn we hier allemaal. Ik maak mezelf ook al helemaal gek. Voor mij duurt het nog 2,3 dagen... Ik wist vanmorgen zeker dat ik ongi zou worden, maar nu is alles weer rustig. En het enige wat je kunt doen, is WACHTEN... Laat je zo snel mogelijk wat horen als je getest hebt? Succes!!
 
als je wil besparen, bestel dan romed testen, 99 procent betrouwbaar net als de rest, en je krijgt er 3 voor 4 euro ofzo, plus verzendkosten.
sterkte morgen, hopen het zo voor je
 
Terug
Bovenaan