Nieuwsgierig!!

<p>Hallo!</p><p>Sinds een paar dagen weet ik dat ik zwanger ben. Zit nu iets over de 4 weken. Heel pril dus.</p><p>Nu heb ik een aantal vragen, want dit is zo vreselijk nieuw voor mij.</p><p>Ik heb nu al onwijs last van me darmen, verstopt.Wat kan ik hier tegen doen en is dit normaal?</p><p>Iets anders. Voor mijn NOD voelde ik het gewoon. Was met vlagen misselijk, niet heftig. Beetje druk op de borsten en zere tepels. Nu paar dagen na NOD, wel nog steeds zwanger want heb testjes gedaan en worden steeds donkerder, heb ik VEEL MINDER tot bijna geen symptomen. Nam dit bij jullie ook een beetje af of is dit gek??</p>

Wat de verstopping betreft zou je 2-3 kiwi's op nuchtere maag kunnen eten. Werkt laxerend ?
Symptomen komen en gaan. De ene dag kun je niets voelen en de volgende dag kan het juist volop aanwezig zijn. Vervolgens kan het net zo snel weer verdwijnen.

Hoi! 
Allereerst van harte gefeliciteerd!! Heel herkenbaar hoor =) De eerste weken zullen je kwaaltjes op en af gaan. Had ik ook erg last van en kan je best onzeker maken. Maar niet doen hoor! Zolang je geen krampen en bloed hebt is er niks aan de hand.
Zelf ben ik inmiddels 22 weken zwanger en nog steeds wel last van obstipatie. Wat bij mij goed helpt is rosevice laxo! Kun je gewoon in de supermarkt kopen. Daarnaast de tip van hierboven, kiwi's eten op een nuchtere maag. Ik hoop dat het helpt voor je! En geniet vooral van je zwangerschap! ?

Bij mij kwamen de zwangerschapsystomen pas rond de 5 a 6 weken. Ik ben nu voor de derde keer zwanger en dit was bij alle 3 de zwangerschappen, dus geniet nog maar even dat je nog geen kwaaltjes hebt. ? Alleen snap ik ook dat je graag de bevestiging wil hebben. Je darmen gaan al ruimte maken voor je baarmoeder, dus daar kun je idd last van hebben. Bij hielp yakhult elke dag 1 flesje en lactulose siroop. Succes en spannend zeg! 

Gefeliciteerd?
Rovicee laxo helpt mij heel goed en inderdaad regelmatig fruit / vitamine eten ect.
Geniet van je zwangerschap :)

Gefeliciteerd met de zwangerschap ?. 
Zelf had ik erg last van gevoelige borsten en af en toe buikpijn, ook was ik best wel moe. Had toen een test gedaan en bleek toen al 6 weken zwanger te wezen. De buikpijn was snel weer weg alleen de moeheid bleef behoorlijk lang hangen, misselijkheid heb ik nauwlijks tot geen last van gehad. Moeheid verdween rond de 13w. Ben inmiddels 35+2 dagen en sinds de 3de trimster heb ik last van opbsipatie en is de moeheid alweer behoorlijk aangeslagen ?. Heb zelf een hele goede zwangerschap achter de rug en mijn kleine man mag nu zeker al komen. 
Hoop dat jij ook een goede zwangerschap tegemoed mag gaan zonder complicaties ?? Wens je heel veel succes en geniet er vooral van. 

Hoi
Gefeliciteerd. 
De enige symptoom die ik had was obstipatie  en eigenlijk tot nu toe nergens last van gehad. En ik ben nu 22 weken zwanger. 

Succes met je zwangerschap 

Terug
Bovenaan