Nieuwsgierig

<p>Even een nieuwsgierig: heeft er iemand wel eens symptomen van zwangerschap gehad en test (nog) niet positief. Bijvoorbeeld te ver voor NOD getest? En dan een paar dagen later als nog positief? </p>
 
Hoi !
een week van te voren mega gevoelige borsten en gekke dromen , ook erg zweten , twee weken geleden een positieve test in handen gehad en nu ongeveer 5 weken zwanger ! Heb jij symptomen ? 
hoop dat het deze maand raak is voor je ! 
 
Erg misselijk, hele gespannen buik en veel slijmverlies. Allemaal symptomen die ik bij mijn eerste zwangerschap ook had. Maar nog negatief uiteraard, ben nog veel te vroeg met testen op basis van mijn eisprong. Nu 9dpo. 
 
Hi,
Ik ben momenteel 7 DPO, heb al sinds 3 dagen last van pijnlijke gespannen borsten, vermoeid, vlagen misselijkheid, steken en samentrekken van de baarmoeder..
ben benieuwd of het aankomende donderdag of vrijdag een positieve test geeft, dan kan ik al testen.
 
Ja, zeker. Dat wachten kan zo lastig zijn. Symptomen die ik had zijn:
- Hele gevoelige borsten met zichtbare aderen terwijl ik een getinte huidskleur heb. Dit heb ik voor mijn menstruatie nooit zo heftig. 
- Rommelige darmen (dit heb ik wel soms voor mijn menstruatie)
- Afscheiding bleef bij mij vrij vloeibaar, terwijl voor mijn menstruatie is het erg dik en droger. Kan het bijna beschrijven als ovulatie slijm maar dan witter van kleur. 


- Dichterbij mijn NOD misselijk en emotioneel. Zeker die rush aan hormonen heb ik nooit eerder ervaren. Super onrustig. 


als je vroeg negatief test zegt dat echt niet zoveel hoor. Ik heb twee testen gedaan 10 en 11 dagen na mijn ovulatie(cyclus dag 24 en 25) en die waren negatief. Maar iets in me zei dat het wel echt zo was. Op dag 12 echt super licht en dacht dan ook dat het een indroogstreep was. Vanaf dat moment elke dag getest en werd steeds duidelijker.
even geduld en heel veel succes ☺️
 
Ik heb het gehad bij mijn eerste zwangerschap had ik 4 dagen voor mijn ongesteldheid getest met een vroege test aangezien ik wat misselijk was deze was negatief. 2 week later was die positief.
 
Terug
Bovenaan