nieuwsgierig

Ik las dat er verschillende alweer zwanger zijn....
ben erg nieuwsgierig hoeveel moeders  en hoeveel  de 2 kindjes zullen schelen in leeftijd. Wanneer uit gerekend en hoe oud is de kleine nu?
Hoe  verloopt de zwangerschap tot nu toe?  Hebben jullie er bewust voor gekozen?
Ik zit er ook aan te denken er weer voor te gaan namelijk.

Hoi,

Bij ons was de zwangerschap niet gepland, maar we hadden wel in ons achterhoofd als je dan zwanger bent, dan vinden wij het weer hartstikke leuk. We hadden nooit verwacht dat het zo snel zou gaan. Bij Hjerre duurde het ruim anderhalf jaar voordat ik zwanger raakte en nu is het in 1 keer raak hahaha.
Ik heb wel meer ' last'   van het zwanger zijn dan bij Hjerre. Buiten het bloedverlies heb ik ook dagen dat ik zelfs geen water kan binnen houden en dat is heel vervelend. Ik kan ook geen luchtjes verdragen en dat is zielig hoor wanneer je een luier verschoont en mama moet spugen.....maar goed dat gaat wel weer over.
Als het goed is komt ons kleintje in september. Hjerre is dan 14 maanden. Niet zo erg veel verschil dus, maar druk blijft het toch. Ik kijk er stiekem al een beetje naar uit!

Groetjes Hanneke

Ik wilde heel graag nog een kindje omdat ik het heerlijk vind. Wel waren we aan het twijfelen of we Lotte niet tekort doen, maar dat kan ik me niet voorstellen en zal ze niet anders gewend zijn. Het 1e jaar kunnen we in ieder geval volop van haar genieten.
Als het allemaal goed gaat zal er 15 maanden tussen zitten.
Ik scheel met mijn zusje anderhalf jaar en we hebben nu ontzettend veel aan elkaar. Dat is misschien ook een reden.

Lilian

Hoi

Ik vind dat ik wel een makkelijke bevalling gehad had. Op 4 juli 's avonds was ik nog op een feest en om 12 uur begon het te rommelen. 5 uur later is Hjerre geboren. Best vlot dus.
Het enige kwaaltje wat ik van de bevalling heb overgehouden is dat ik snel rugpijn heb op de plek waar de weeen het heftigst waren. Maar met een beetje rust is dat wel over.

Groetjes Hanneke

Ik heb geen makkelijke bevalling gehad, weeen vielen op zich mee ongev. 10 uurtjes maar geen persweeen en met Lotte ging het steeds slechter onregelmatige hartslag die op een gegeven moment daalde tot 40 slagen per minuut.
Ik ben thuis bevallen, ik had ambulance voor de deur staan en zuurstof op Lotte de kamer. Ze hebben behoorlijk zitten duwen op mijn buik, helaas heb ik ook nog een knip gehad met een botte schaar (geen weeen) en is heeft de verloskundige uiteindelijk Lotte d'r kin via mijn anus te pakken gehad en ik flink persen eruit getrokken.
Klinkt allemaal behoorlijk heftig (was het ook wel een beetje) maar ik was het allemaal al weer snel vergeten.
Ik hoop nu weer thuis te bevallen.

Lilian

Terug
Bovenaan