Nieuwsgierig!

A

Anoniem

Guest
He dames,

Volgens mijn man ben ik (een beetje) doorgeslagen wat betreft het kopen van kleertjes voor Lyanne! Ik heb er maar even een foto van gemaakt, valt toch best wel mee?!

even een "routebeschrijving" door haar kast.

We beginnen linksboven:
1e stapel links:pyama's, daarnaast een stapeltje topjes, dan t-shirtjes dan shirtjes met lange mouwen. Achter in de kast staan 3 boxjes met kleding, maar dat is maat 80 en groter en een box met mutsjes,badpakjes, bikini's etc.

Dan alle kleertjes die hangen: van links naar rechts:
Broekjes, rokjes, vestjes, pakjes, jurkjes, jasjes

En dan op de bodem haar schoenen, moeders heeft een schoenentik.  Lyanne had er nog veel meer, maar passen allemaal niet meer, dit zijn "echte" schoenen.

Zo, dat was het, valt mee toch, zijn er nog meer "verwende" dametjes en heertjes?

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Misschien een klein beetje doorgeslagen met de schoenen!? Qua kleding kan je niet genoeg hebben!

Vergeten te vertellen, de schoentjes rechts, die 2 paar zijn 1 maatje groter, vast gekocht voor het najaar. Hier hebben ze 2x per jaar monsterverkoop van schoenen voor dames, heren en kids. Deze zijn van Geox en Petit Shoes en waren samen €45,00, dus dat is heel betaalbaar voor goede schoenen!

Ik denk als je man hier komt kijken dat ik direct naar het afkick centrum wordt gestuurd hahahaha.
Yoëll heeft een dubbele kast en die puilt uit, de ene helft heeft legplanken en deze liggen helemaal vol, de andere kant is hang en dat is ook flink proppen geblazen.

Dan heb ik zelf een dubbele kast met 4 legplanken en dat ligt vol in 2 rijen achter elkaar van shirts tot broeken tot zwemkleding enz, daar onder heb ik 2 van die grote schoenen bakken hangen en daar heb ik er eigenlijk nog wel 1 (misschien 2) nodig haha.
Daarbij heb ik een hoekkast met hanggedeelte en er boven een legplank, de legplank liggen wintersport spullen op dus dan is het snel gevuld, maar het hang gedeelte, hangt helemaal vol met jasjes, jassen, blousen, jurkjes enz enz

Nou dan valt het nog wel mee bij je hoor.... ga maar lekker shoppen haha

Ik heb ook aardig wat.... alleen baal ik zo van de broeken die ik voor Skip koop.... die zijn namelijk vaak om zijn middel te klein.
Hij heeft best een dik buikje... en verder zit de broek dan prima alleen rond zijn middel knapt ie er bijna uit. Dat lijkt me voor hem ook niet fijn maar goed.
En schoenen............Skip heeft nog niet 1 paar.

Nou, ik ga dit aan mijn man laten zien, dan kan ik weer ongegeneerd inkopen gaan doen zeg!
Ik heb echt niet zoveel kleding hoor! Ik heb van alles een paar. Maar ik kom ook niet te kort geloof ik.
Wel leuk zoveel kleding.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan