A
Anoniem
Guest
He dames,
Volgens mijn man ben ik (een beetje) doorgeslagen wat betreft het kopen van kleertjes voor Lyanne! Ik heb er maar even een foto van gemaakt, valt toch best wel mee?!
even een "routebeschrijving" door haar kast.
We beginnen linksboven:
1e stapel links
yama's, daarnaast een stapeltje topjes, dan t-shirtjes dan shirtjes met lange mouwen. Achter in de kast staan 3 boxjes met kleding, maar dat is maat 80 en groter en een box met mutsjes,badpakjes, bikini's etc.
Dan alle kleertjes die hangen: van links naar rechts:
Broekjes, rokjes, vestjes, pakjes, jurkjes, jasjes
En dan op de bodem haar schoenen, moeders heeft een schoenentik. Lyanne had er nog veel meer, maar passen allemaal niet meer, dit zijn "echte" schoenen.
Zo, dat was het, valt mee toch, zijn er nog meer "verwende" dametjes en heertjes?
Groetjes, Marieke mv Lyanne
Volgens mijn man ben ik (een beetje) doorgeslagen wat betreft het kopen van kleertjes voor Lyanne! Ik heb er maar even een foto van gemaakt, valt toch best wel mee?!
even een "routebeschrijving" door haar kast.
We beginnen linksboven:
1e stapel links
Dan alle kleertjes die hangen: van links naar rechts:
Broekjes, rokjes, vestjes, pakjes, jurkjes, jasjes
En dan op de bodem haar schoenen, moeders heeft een schoenentik. Lyanne had er nog veel meer, maar passen allemaal niet meer, dit zijn "echte" schoenen.
Zo, dat was het, valt mee toch, zijn er nog meer "verwende" dametjes en heertjes?
Groetjes, Marieke mv Lyanne