Nieuwsgierig!!!!!

He meiden,

zijn jullie ook zo nieuwsgierig????
Ik ben zo benieuwd hoe onze kleine spruit eruit ziet als ze geboren wordt.
Ik heb een zoontje van 3 en die is letterlijk hetzelfde als mijn man. Als je hun foto naast elkaar zet van dezelfde leeftijd weet je niet wie wie is.

Nu ben ik zo benieuwd of dat deze spruit op mij gaat lijken. Heeft zij ook zoveel haar als mijn zoon of juist niet.
Is zij blond of net als ik bruin harig. Krijgt ze bruine of blauwe ogen????

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH ben zo benieuwd

hoi yeppie
nou je bent niet de enige hoor, ook ik ben reuze benieuwd.
mijn man is turks maar heeft wel een lichte huid en bruin haar blauwe ogen.
mijn dochtertje van 5 is blond blauwe ogen.
en wat het nu wordt?
ik hoop donker haar blauwe ogen maar ja afwachten.
mijn dochter lijkt kwa gezicht heel erg op mijn man alleen zegt iedereen altijd oh precies jou omdat ze blond is mensen kijken niet verder.
ik denk er ook echt best vaak aan.
nog even afwachten.
groetjes mascha 38+2

Ja, wij zijn ook zeer nieuwsgierig. Is het een broertje of zusje voor Tijs, hoe ziet hij/zij eruit? Enz. enz.

Tijs is ook bijnal helemaal een kopie van mijn man. Alleen zijn ogen zijn hetzelfde als die van mij, ook de manier waarop hij kijkt. Maar ze zijn weer wel grijs/blauw van kleur evenals die van mijn man. Ik heb groene ogen. De rest van zijn gezicht, hoofd, haarinzet, lichaam is een kopie van mijn man. We zijn trouwens dolgelukkig dat hij wel mijn ogen heeft, aangezien mijn man een aangeboren oogziekte heeft. Die heeft Tijs dus niet.

Dus we wachten vol spanning af....

Groetjes,
Susan

Ik ben ook zo nieuwschierig!
Ons zoontje lijkt als twee druppels water op m ´n vriend.
Ikzelf het donkere ogen en donker haar. M ´n zoontje heeft blond haar en blauwe ogen.
Ik ben zo benieuwd of dit een donkerder kindje wordt?!

Op de echo zagen we wel dat het kwa vorm van hoofd en gezicht op ons zoontje leek toen we zijn echo deden.

Dus we wachten het af!

Ik ben ook te nieuwsgierig! Ik heb nog geen vergelijkingsmateriaal met eerdere kindjes, maar ik ben vooral erg benieuwd naar het haar van ons kleintje! Want als je mijn babyfoto's ziet, dikke bos zwart haar en mijn lief heeft juist een kale knikker... Het meest hoop ik dan ook op het haar wat mijn lief nu heeft, donkere krullen!! Maar ja dat is wel heel erg wishfull thinking....
En als ik er dan weer wat langer over nadenk dan maakt het me ook weer niet uit. Mijn kersverse neefje heeft ook een kale knikker, en dat is zo'n leukerd!

Hier nog een nieuwsgierige mama in spe. Vooral omdat mijn vriend en ik qua uiterlijk erg van elkaar verschillen, hij donkerbruin steil haar, ik blonde krullen, hij blauwe ogen, ik lichtbruin. We zijn wel allebei erg lang (hij 1.94 en ik 1.81) maar verder is iedereen in onze families erg klein dus dat zegt ook weinig. We hebben wel een lijstje gemaakt met welke eigenschappen we wel of niet willen doorgeven.Bijvoorbeeld zijn wiskundig inzicht (ontbreekt bij mij totaal), mijn gebit, zijn doorzettingsvermogen, mijn geduld etc. Best grappig om je ideale kindje zo voor te stellen terwijl wij allebei weten dat ze voor ons hoe dan ook perfect zal zijn.

Marian

Terug
Bovenaan