nieuwsgierig

Ben even benieuwd wie er al nadenkt over een volgend kindje...

Ik denk er wel eens aan maar weet niet of het ervan gaat komen. En als ik het wil...pas over een jaar of 2... Ik vind het met 3 al best druk en ben blij dat Florian groter wordt!

Wij zijn helemaal klaar, ons gezin is compleet. (op het geboortekaartje van Connor stond ook: Compleet gelukkig en gelukkig compleet zijn wij met de geboorte van onze zoon en broertje....enz). We hadden wel meer gewild maar ik ben nu 39 en we hebben na veel moeite 2 gezonde kinderen. We knijpen onze handen toe! Mijn lichaam kan ook niet nog een zwangerschap aan. (fibromyalgie)

NEEEEEEEEEEE,, ben net thuis met 4kids van de zwemles, dit is echt genoeg,,hahha
Mn man is ook geholpen dus wij zijn er echt klaar mee!!!

Wat leuk dat jullie een 4e overwegen, toegegeven tis druk, maar ach dat is met 3ook, dus 1tje meer,,haha

NEEEE hier is het ook goed zo MEER dan compleet (positief he)
Maandag laat ik me helpen maar voel me meer dan gelukkig met mijn gezin wil echt geen kindje er meer bij!

Leuk hoor dat je er misschien nog 1 wil en wat mj zegt tis wel druk maar ja die 1 meer haha komt goed!

Zit er ook wel over na te denken, zou persoonlijk nog wel meer kinderen willen dan de 2 prachtige kids die we nu hebben.
Kijken wel wat de toekomst brengt, misschien loopt het leven zo dat het niet meer kan of gaat en misschien loopt het leven zo dat we over een jaartje het weer harstikke leuk vinden,

Liefs Marina

bij ons is het gezin ook compleet
ben al weer blij hoe ver nu weer zijn
met ilse bijna een half jaar
en dan weer opnieuw beginnen
vind het supper hoor deze 2 maar niet meer.

zo als jullie weten was het in het begin het geval dat me kerel niet over op kon houden en ik zo iets had nou nee dank je..

maar moet wel zeggen nu ik ethan zo groot zie worden en die kleine babytjes zie dat mijn gedachte wel meer naar ja dan nee gaat maar voorlopig echt nog niet
mijn lichaam is er nog lang niet aan toe ik zit nog steeds te vechten tegen de rug en bekken pijn

maar ik sluit het nu niet uit dat er geen 2de komt

Terug
Bovenaan