Nieuwste hit

A

Anoniem

Guest
Halloa allemaal,

Mocht je je nog eens afvragen waar je je kindje nou weer een plezier mee doet....... Voor de niet zo crea's onder ons (waar ik me ook onder schaar): de nieuwste hit hier in huis zijn magneetjes

Ik heb ze van de ikea, voor op het memobord in de keuken. Eindeloos plakt ze ze tegen de deurpost en weer eraf en erop.Schattig (en lekker rustig haha)

Oja, ze begint ook te puzzelen én wat erg leuk is (kost een euro of 4 bij de hema): een hengeltje en wat houten visjes met magneetjes die daaraan blijven plakken. Kan ze ook eindeloos mee bezig zijn....

Veel plezier
Susan

Hey goeie tip Susan, heb nog zo'n hengelspel liggen dus dan ga ik m uitpakken!

En die magneetje ga ik ook eens uitproberen!

Liefs Jenneke

Het klinkt inderdaad allemaal heel leuk met die magneetjes, maar vergeet niet dat het onzettende diepe krassen kan geven. De dochter van m'n vriendin heeft met magneetjes op de koelkast gespeelt en er zaten hele diepe krassen is. Niet om aan te zien. Toch zonde voor je spullen. Ik laat Dean dus niet met magneetjes spelen.

Groetjes,
Nelly.

Zo'n hengelspelletje klint leuk! Bedankt voor de tip
Groetjes Laura

Hee Susan,bedankt voor de leuke tip.Gaan we natuurlijk ook uitproberen.
Liefs Kitty en Tess

kaspers oma heeft stoffen beestjes magneetjes (xenos) op de koelkast. Dit krast niet en de beestjes zijn echt super schattig. Ik heb zelf helaas een inbouw koelkast dus geen magneetjes. Maar je dan zijn de magneetjes van oma weer extra leuk natuurlijk.

liefs pauline

Terug
Bovenaan