Nieuwste kinderwagen: Joolz Bloom

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!!

Ik had een foldertje waar hij in staat en t ziet er erg leuk en hip uit...
Geloof dat ze ook op de negen maanden beurs stonden en dat ie pas sinds kort te koop is maar ben benieuwd of iemand m al in t echt gezien/geprobeerd heeft?

Voor iedereen die nieuwsgierig is: http://www.my-joolz.com/nl/bloom/

Ik kom er ook niet achter wat ie kost en waar hij verkrijgbaar is??

Groetjes,
Lotte

Hoi Lotte,

Bedankt voor de tip! Ik ben meteen naar de website gaan kijken en vind het ook een heel leuke kinderwagen.
Ik heb een mailtje gestuurd naar hun om te vragen hoeveel die gaat kosten en waar die te koop is.
De standaard kinderwagen gaat  699 euro kosten.
Momenteel is die nog niet in de winkel te koop. Dat zal eind april starten. Dan komen de verkooppunten ook op de website te staan.
Nog even geduld dus.....

Groetjes,
Maike

Hoi,
Net even gekeken, hij ziet er inderdaad erg leuk uit. Maar ik zie geen boodschappen-bak/mand. Als mama van een zoontje van 2 zeg ik dat je die heel erg gaat missen als dit geen mogelijke optie is.
Verder een hele leuke wagen.

Lijkt een beetje op een rollator.
Ik vind hem niet mooi, in ieder geval niet voor een kinderwagen.
Ik ben niet zo van die futuristische toestanden.
X

Oh ja 699 krijg je daar een kinderkamer bij ofzo?!
Wat duur of ligt dat nu aan mij?
Ik ben niet gierig ofzo, maar vind het wel onzin dat die dingen zo duur moeten zijn, is bijna een halve maandsalaris, moet niet gekker worden.
Op marktplaats hebben ze ook hele leuke, wat lijdt zo'n ding nu?
Als ik dadelijk nog eens zwanger mag worden, gaan we er daar weer eentje vandaan halen.
X

Hoi hoi!!

Moet zeggen dat ik me nog niet heel erg verdiept heb in kinderwagens en 699 is natuurlijk een hoop geld maar weet de verhouding niet tov andere nieuwe wagens.
Ik vind m er gewoon erg leuk uitzien!!

De boodschappenmand is overigens wel een optie. Als je naar 'variation' gaat en de pdf download kun je zien wat er allemaal bij zit/kan.

Ben benieuwd hoe hij t gaat doen maar daar moeten we dus nog even geduld voor hebben!

Doei!

Hai

Ik vind hem op de bugaboo lijken!!
zie niet veel verschillen.

groetjes la-nu

Terug
Bovenaan