Nieuwtje voor de meiden van 5 dagen overtijd -> ondertussen al langer

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Hoe is het bij jullie, is er al wat bekend?
Nou ik heb eindelijk duidelijkheid. Kon toch niet wachten met testen, dus toen ik uit mijn werk kwam na even aarzelen weer getest (3e x deze week). En ja hoor, deze keer.... 2 dikke vette strepen!!!!!
Zwanger dus...joepie.
Terwijl ik dus geen echt zwangerschapsgevoel had/heb (geen pijn aan de borsten, misselijk, duizelig of weet ik veel wat je allemaal kunt verzinnen). Maar ja toch een rijstkorrel in mijn buik.

Ik hoop dat jullie bij het testen ook 2 vette strepen of stippen etc gaan zien. Laten jullie het weten, of het bij jullie ook raak is?

Gr en succes met testen/afwachten
cc

Hoi CC,

Gefeliciteerd! Ik wens je een heel fijne zwangerschap! Strooi wat van dat zwangervirus onze kant op.

Groetjes, Kat

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik hoop dat je een hele goede tijd hebt en een prachtige baby krijgt!

Liefs Brenda

Hoi CC!!!!!!!!
Wat goed zeg!! Van harte!!! Echt leuk....
Dus toch....en je voelt verder nog helemaal niets..
Hoeveel dagen was je nu over tijd??
En welke test heb je gebruikt?? ( Dan haal ik dezelfde, wie weet brengt het geluk haha)
Ik vind het helemaal super voor je..
Nu de rest nog..
Houd ons in de gaten he...!!
Dit is jouw tweede kindje toch..

Veel liefs skilte

Gefeliciteerd

Helemaal geweldig

Geniet ervan

groetjes natasja

Hoi meiden

Hier een bericht van noomie22 ik ben vandaag helaas toch nog ongesteld geworden.
Na tien dagen wachten zijn ze er..... nah beter zo dan helemaal zo'n onzekerheid.
op naar ronde 6!

cc van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. hoeveelste ronde was het bij jouw?

verder wens ik iedereen heel veel succes met wachten, klussen, en zwanger worden!

Groetjes noomie22

Hoi,

Noomie: shit zeg dat de ongi toch is gekomen, is wel even balen, maar  je hebt nu wel duidelijkheid en kan door naar de volgende ronde. Hopelijk dan wel raak.
Ik ben sinds oktober gestopt met de pil, dus officieel was het nu geloof ik ronde 9. Maar ik mocht een aantal maanden echt niet zwanger worden ivm gezondheid, dus in het echt was het bij ronde 6 raak.

Skilte: ik heb een test gehaald bij de apotheek (merk: Katwijk Farma), de 1e test was ook van dit merk (toen negatief), de 2e van predictor (ook negatief) en de derde dus wel raak.
Verder nog steeds niet echt overduidelijke zwangerschapsverschijnselen, maar dat had ik bij mijn 1e kindje ook in het begin niet (behalve dan wat pijnlijke borsten toen). Maar na 2 a 3 weken waren toen alle verschijnselen wel aanwezig. Dus ik wacht wel af, maar als ze niet komen vind het ook prima, als die buik maar gaat groeien (met kind natuurlijk!).
Succes met testen he.

Gr cc

Terug
Bovenaan