nieuwtje

A

Anoniem

Guest
Hee allemaal,

Ben nieuw hier, heb jullie reacties een beetje gelezen en wil me toch wel graag bij jullie voegen. Jullie weten tenminste hoe ik me kan voelen.

Zal me even voorstellen:

Mijn naam is Emma, ben 24 jaar en woon namelijk met mijn vriend. We zijn al 7 jaar samen en hebben begin dit jaar besloten dat we aan kinderen toe zijn. Tot op heden is dit helaas nog niet gelukt... Vorige maand heeft mijn vriend zich laten testen en nu blijkt dat hij niet genoeg beweegelijke cellen heeft om op een normale manier mij te bevruchten. of te wel de kans is aanwezig natuurlijk maar kleiner dan normaal.

Dat brengt nogal wat verdriet met zich mee, want nu we eenmaal besloten hebben dat we er aan toe zijn is het toch een teleurstelling dat het voor ons nog wel eens moeilijk zou kunnen worden.

Maar we houden natuurlijk hoop!

groetjes

Hoi hoi,

Blijf inderdaad hoop houden, en ik heb zelf gemerkt dat het fijn is om je verhaal eventjes kwijt te kunnen (ook al ken je ons dan niet....). En misschien vind je herkenning bij sommigen van ons.

In ieder geval welkom!

Groetjes Tjitske

Hi Emma,

Tjonge, wat zal dat een teleurstelling zijn geweest voor jullie beide.

Ik hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie, want je hebt er natuurlijk maar 1-tje nodig.

Groetjes Charlotte

Hoi Gemmi,

Balen zeg, van zo'n bericht. Ik probeer altijd wat positief te kijken en dan is het toch licht positief dat jullie dit nu al weten terwijl er vaak gezegd wordt dat je eerst maar een jaar moet proberen en wanneer het dan niet lukt er misschien wat onderzoeken gedaan kunnen worden.
Hebben jullie ook uitleg gekregen wat er evnetueel aan te doen is?
Heel veel sterkte samen en welkom hier op het forum.
Klets maar lekker mee en schrijf maar van je af, kan heel prettig zijn. (maar ook verslavend!).
Liefs Ineke, 30 jaar. Al   9,5 jaar relatie, eind maart met de pil gestopt, juni miskraam gehad en nu over 1 week mijn N(iet) O(nogesteldheids) D(ag).

Terug
Bovenaan