nieuwtje

Hoi meiden,

kom er pas heel laat mee maar m'n nichtje struint dit forum ook wel eens af, vandaar...

Onze Tijn krijgt een broertje of zusje!!!

Ben nu ruim 13 weken zwanger en begin april verwachten we het kleintje. Heel onverwacht (we zijn ruim 1,5 jaar "bezig geweest" voor Tijn en natuurlijk was niet weggelegd voor ons werd ons gezegd, Tijn was dus al een grote verrassing, nummer 2 helemaal) maar ontzettend welkom.
Natuurlijk zal het heel erg druk worden, maar vind het stiekem toch ook wel heel erg leuk, 2 kleintjes kort op elkaar.

Woensdag had ik een afspraak bij de gynaecoloog en alles zag er goed uit. We zijn dus al vanaf woensdag bezig aan een hele reeks familiebezoekjes. Druk maar wel heel leuk.

Vandaag een dagje niks. Heb ik ook wel even nodig. Ben zoooo moe. En misselijk, weer... Gelukkig maar een keer of 3 -4 per week overgeven en dan blijft het bij een keer. Maar het gevoel is er heel de dag helaas. (gelukkig is mn man veel thuis en helpt hij waar hij kan)

Tijn... die snapt er natuurlijk niks van. (maar geniet er wel van dat z'n mama nu geregeld met hem in bed kruipt....

Natasja

Hoi,

Wat leuk zeg! Gefeliciteerd!
Dan schelen jouw kindjes dus straks iets van 1,5 jaar?
Toevallig zijn wij ook 1,5 jaar bezig geweest om zwanger te worden (uiteindelijk ook gelukt dmv hormonen) en nu denk ik wel eens: als het weer 1,5 jaar duurt zou ik eigenlijk nu al met de pil moeten stoppen. Maar ja, je ziet maar weer in jouw geval dat het ook heel anders kan gaan, en voor mezelf zou ik er nu nog even niet aan toe zijn om alweer zwanger te zijn. (zowiezo ook niet omdat we over een half jaar gaan trouwen en ik niet met een bolle buik in mijn droomjurk wil ;-)
Maar goed, neemt niet weg dat ik het natuurlijk hartstikke leuk voor jullie vind, nogmaals van harte hoor!

Liefs, 10e

Nou, dat is geweldig! Dus ja.... het wil dus niets zeggen als je er bij de eerste langer over doet dan gemiddeld!

Geniet ervan ondanks de misselijkheid!

Wat een leuk nieuws!! Gefeliciteerd! Wij hebben er ook 2 dicht op elkaar (via ivf dus ook medische molen). Het is superleuk en ze spelen volop met elkaar. De eerste tijd is het wel ERG DRUK dus geniet nog even van het slapen en de rustige dagen met 1 kindje. Leuk hoor voor Tijn!!

gr.Ing

Dank jullie wel! Het zal inderdaad wel druk worden maar het is denk ik ook wel hoe je daar zelf in staat. Mijn ouders staan gelukkig altijd klaar om te helpen (mijn moeder wil nu de was al doen omdat ik zo moe ben maar dat gaat me te ver... en ze vinden het HELEMAAL niet erg als we Tijn een keertje vaker brengen.
Voor Tijn lijkt het ons inderdaad heel erg leuk, hij zal strakjes ook niet meer weten dat hij ooit alleen was...
Ga het vandaag op mijn werk vertellen, spannend... (ik ben al een paar weken mijn mond aan het houden met 2 zwangere collega's die mij als laatste-zwangere steeds om raad vragen, grinnn)

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan