nieweling

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben Heleen en ben net 23 jaar. Ik denk, toch maar even voorstellen! Ik had woensdag allemaal vraagtekens staan en ben toen een nieuw topic begonnen zonder mij voor te stel;len, eigenlijk helemaal niet netjes.

Mijn man en ik zijn nu 1 jaar en 4 maand getrouwd. Mijn man is 27 ,5 jaar op dit moment.

Ik heb b1 jaar en 8 maand de pil geslikt. Daarvoor lag het aan mijn gewicht, hoe lang mijn cyclus duurde. Nu is het gewoon echt afwachten hoe lang het duurt. \

Op dit moment is 10 sept. mijn 1ste dag van laatste menstruatie begonnen en zit ik in de 2de ronde. Vorig weekend geklust, afgelopen woensdag hier een topic gemaakt... en nu in afwachting op mijn volgende menstruatie of heel raar misschien wel niet. Ben er nu niet zo heel erg mee bezig in ieder geval. Dat was op zaterdag 10 sept. wel.... toen begon het 's avonds puur omdat ik in mijn hoofd het had laten varen dat ik mogelijk zwanger zou kunnen zijn ivm dat de symptomen niet duidelijk waren. Dat 's morgens gezegd en 's middags lekker gerookte zalm op en amper 2 uur na de lunch begon mijn ongesteldheid. Nu wil ik mij er aan de ene kant wel voor open stellen om gewoon de 'eerste' tekenen te voelen, maar ik merk dus ook wel dat mijn psyche heel nauw is verbonden met mijn lichaam. (in meerdere opzichten heb ik dat al ervaren)

Trouwens, mijn man wil heel graag een kleine. Hij noemt het 'monstertje'. Puur omdat we een kleintje van 18 maanden 1 nachtje te logeren hadden en die begon 's nachts te huilen... en het at nog niet netjes, overal moest telkens een doekje langs... Als hij erover verteld of we er samen over nadenken en praten, dan zie je wel een glinstering in zijn ogen. Als ik dan zeg, o het gaat niet lukken dan adopteren we. Dan is hij in alle staten, hij wil er echt 1 van zichzelf, hoe veel ziekenhuizen en teleurstellingen dat misschien ook gaan worden. (mijn moeder was moeilijk zwanger ivm ziekte)

Ik zit hier nu al enkele dagen mee te lezen en begrijp eigenlijk alleen NOD nog niet helemaal... Maar goed... hier kom ik ook wel weer achter.

Ik hoop dat anderen (liefst ook mijzelf) snel verder kunnen naar het volgende groepje. Veel succes met het 'klussen'.

liefs, cu2heleen

Hoi Heleen!

Welkom op het forum! NOD is de dag dat je niet ongesteld wilt worden.............. heel veel succes en hopelijk is het snel raak!

Hoi beauty27, thanks voor je welkom. NOD is dus eigenlijk 1ste dag van menstruatie die je niet wilt. En ongi wat gebruikt wordt betekend dan ongesteldheid/mentruatie?

Welkom

ja je NOD is de 1e dag dat je eventueel ongesteld moet worden. en ongi is idd gewoon je menstruatie haha.

Liefs

Terug
Bovenaan