niezen schadelijk?

hallo ik had weer ff een vraagje

is niezen slecht voor het ongeboren kind ik nies nogal veel en nu ben ik verkouden en wil het helemaal maar af en toe nies ik zo hard dat er egt druk bij staat ben bang dat het kind hier miscchien is aan over houd aan de hersenen ofzo door die druk die er op staat bah hoop nie ziek te worden want dit is nie leuk nou hoop gauw op reactie gr jay_jm

Hi,
Hihihi, ik heb veel gehoord en gelezen, maar dit slaat alles.
Vind wel dat je humor hebt, hoor. Bedoel het niet heel erg lullig, maar moest heel hard lachen toen ik dit las, het scheelt dan mijn man er  straks vroeg uit moet anders maakte ik hem wel even wakker.
Meis, geen rare dingen in je hoofd halen, je mag nog honderdduizend dingen doen, ook niezen. Je hoeft ook niet bang te zijn dat je niet hard mag drukken tijdens het poepen, want je duwt hem er echt niet zomaar uit. Verder mag je als je behoefte hebt ook gewoon nog naar de kroeg, natuurlijk niet drinken, muziek kan ook geen kwaad(moest ik even schrijven, paar weken geleden discussie hierover op het forum). Gewoon geen rauwe dingen eten, en dan komt het allemaal goed.
Ik ben al een maand verkouden, komt allemaal goed, misschien dat slapen met een ui verlichting geeft, stinkt wel maar ja ken nie alles hebben.
Succes meis

Nou nou kiekje, dit is een forum waar je je hart kan luchten... vragen kan stellen... je hart kan uitstorten... ookal slaan ze in jou ogen nergens op.

Ik ben zwanger van de eerste, ook ik ben erg ontwetend...terwijl ik dacht dat ik redelijk wat wist...toch leer ik elke dag weer bij. Dit forum is erg handig en fijn, om anderen om hun mening te vragen... maar niet een mening die de vraag al direct de grond in boort. Een mening over de inhoud van de gestelde vraag.

Ik denk zelf dat niezen niet schadelijk is... ik voel het niezen altijd wel goed in mijn buikbanden *auw* ik moet mijn knieen dan optrekken als ik niet (dit gaat dus niet als ik sta, haha) maar dan is de pijn stukken minder.
Maar volgens mij merkt je kindje niets van het niezen, ik heb er ook nog nooit iets over gehoord en/of gelezen. Je kindje zit goed verpakt, ik val tegenwoordig regelmatig flauw, en zelfs daar merkt het kindje niets van, dat zeggen mijn ha en vk.

Dus niet te veel zorgen maken, en niet te veel gekkigheid erbij halen, ik weet dat het erg moeilijk is... (weet niet of het voor jou de eerste is) maar je bent toch bang dat er iets schadelijk is...

Liefs...

mijn ukkie zou dan allang problemen moeten hebben. Loop al circa een 3/4 jaar met problemen met mijn neus. Deze zijn echter sinds ik zwanger ben alleen maar erger geworden.
ik nies zo'n 10 tot 15 kker per dag. Maar inderdaad mijn banden voel ik verschrikkelijk.

mijn probleem zit echter in een grote berg snot (sorry) dus ik heb nu toch maar een afspraak gemaaktbij de KNO arts.
Hoop dat ik dan ook van het niezen afkom.   Het doet namelijk niet alleen pijn soms, maar heeft af en toe ook een irritante bijwerking op mijn sluitspieren.
Sorry is weer een heerlijk praatje op de vroege ochtend.

wat ik wel weet is dat je het er gewoon uit moet gooien, niet intern gaan niezen want dat schijnt wel slecht te zijn.

gr
mirinda

Hé nens en anderen,
Ik zei toch al dat ik het niet lullig bedoelde?!
Ik heb ook niet gezegd dat het nergens op slaat, ik wilde er alleen mee aangeven dat ik het echt ontzettend grappog vond en nog steeds eigenlijk.
Natuurlijk weet je niet alles, en ik ben ook dolblij dat dit forum bestaat om bovenliggende redenen, ik vond/vind het alleen heel grappig.
Nogmaals niet lullig, misschien wel een hele andere humor.
X

Hallo allemaal,

Ik moest ook lachen kiekje, en eigenlijk nog harder om jouw stukje, dus hier wel dezelfde humor hoor.
We moeten niet zo op alle slakken zout leggen en ook gewoon met elkaar kunnen geinen hoor op zo'n forum.
Groetjes
Wasabimammie!

hallo bedankt voor de reacties kan ik lkkr van me af niesen ben stront verkouden en buiten dat   nies ik ook zo eeen 10 tot 15keer perdag maar de reactie kwam niet lullig over hoor moest er wel om lachen dat jullie moesten lachen beter dat dan dat je anders nieuws had hahaha ben weer opgelucht bedank all xxx

Terug
Bovenaan