nijntje versieringen?

A

Anoniem

Guest
Na  het Piet Piraat uitnodigingen topic dacht ik misschien kunnen jullie mij hier ook mee helpen...

Ik ben op zoek naar Nijntje versieringen, slingers, balonnen, etc,etc.
Op internet kun je echt van alles bestellen, maar daar is de levertijd waarschijnlijk te lang voor. Het is voor mijn zoontje die morgen 3 jaar wordt.
We vieren het pas zondag, maar toch een beetje op het laatste moment.
Ik was er namelijk van overtuigd dat je het bij elke speelgoedwinkel wel kon halen, maar helaas.
Ik ga straks ook nog even wat winkels afbellen, maar misschien heeft iemand een tip.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Angela

Ik weet niet precies waar je vandaan komt
Maar hier in Spijkenisse bv hebben we een grote en een wat kleinere feestwinkel.
Daar hebben ze heel veel aan slingers en allerlei thema's, zo ook nijntje.

Misschien even langs de feestwinkel

Ja dank je! Hier in Alkmaar hebben we ook een fop/feestwinkel, die ga ik straks ook even bellen, maar op hun site staat helmaal niks van Nijntje.
Nog meer tips?!

Groetjes,
Angela

Hier bij de toys-R-us is er heel veel van van alles en nog wat. Zou me verbazen als nijntje er niet bij zou zitten. Verder is nijntje helemaal prenatal. Dus wellicht daar?

Liefs Nelleke

Thanks! Nog een paar winkels om straks te gaan bellen!
Ik heb geen zin om er voor niks heen te geen met dit zielige weer zeg, gadverdamme!

Ze hebben hier bij de Bruna heel veel nijntje spullen. In elk geval ook uitnodigingen. Slingers weet ik niet. Die heb ik bij een feestwinkel gekocht (van nijntje)

Niet te vinden hoor die dingen.
Prenetal, toysrus en de feestwinkel niet!!
Nog meer ideeen?

Groetjes,
Angela

misschien kun je eens op de volgende site kijken

http://www.themaversiering.nl/
(dan bij verjaardag/feest - themafeest - nijntje)

succes!!

Terug
Bovenaan