A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal, ik lees al lange tijd mee op dit forum maar schrijf eigenlijk nooit wat. ik ben Cath en ben volgende week uitgerekend. Nika heeft gelijk, juist nu we vol spanning wachten op de komst van onze kleine kunnen we dit forum goed gebruiken.
Ik ben er dus helemaal klaar voor. Het huis is schoon, het bed is opgemaakt en ik heb er gewoon zin. Nou ja, de bevalling is toch wel een beetje eng....
We hebben al een zoontje van 3 jaar, ook hij vraagt steeds vaker naar de baby.
Soms merk ik dat ik gewoon zenuwachtig ben dan gaat mijn hart iets sneller kloppen en denk ik ojee het kan vandaag gebeuren. En is dat snachts of overdag, hoe zal het gaan als ik mijn zoontje weg breng of is dat snachts en hoeft dat niet, maar wat als hij snacht s wakker wordt. enz. enz. Voor alles heb ik natuurlijk een oplossing gevonden maar je weet nooit hoe het echt gaat.....
Nou meiden ik zal zeggen veel succes ermee en ben benieuwd..
Groetjes Cath.
Ik ben er dus helemaal klaar voor. Het huis is schoon, het bed is opgemaakt en ik heb er gewoon zin. Nou ja, de bevalling is toch wel een beetje eng....
We hebben al een zoontje van 3 jaar, ook hij vraagt steeds vaker naar de baby.
Soms merk ik dat ik gewoon zenuwachtig ben dan gaat mijn hart iets sneller kloppen en denk ik ojee het kan vandaag gebeuren. En is dat snachts of overdag, hoe zal het gaan als ik mijn zoontje weg breng of is dat snachts en hoeft dat niet, maar wat als hij snacht s wakker wordt. enz. enz. Voor alles heb ik natuurlijk een oplossing gevonden maar je weet nooit hoe het echt gaat.....
Nou meiden ik zal zeggen veel succes ermee en ben benieuwd..
Groetjes Cath.