Niks aangekomen

Hoi allemaal. Hebben jullie leuke kerstdagen gahad. VOnd het toch wel een raar idee, de laatste kerst zonder kinderen. Volgend jaar zit er een kleine man bij. Moest ik toch wel vaak bij stil staan.

Vandaag naar de VK en dus even een weegmoment. Had ik voor de kerst ook al gedaan, maar niks aangekomen. Toch wel een voordeel zwanger zijn met de kerst. Je eet een stuk minder, dus goed voor de kilo's

Merk dat ik een beetje begin af te vallen. Buik neemt alleen maar toe, maar mijn omvang (vet) neemt af.
Sta al een aantal weken stil met mijn gewicht.

xxx yvonne

Heey,

Wij hebben erg leuke dagen gehad! 1e kerstdag de familie's langs geweest en gisteren lekker met ons drietjes thuis gourmetten, heerlijk! Idd wel een leuk idee dat we volgend jaar er weer eentje bij hebben. Ben er zelf niet zo mee bezig geweest dit keer, was dat bij de zwangerschap van mn dochter wel.

Bij mijn vk word niet gewogen maar ik hou het zelf bij voor mn dagboek. Vind het ook erg leuk om bij te houden. Ik ben tot nu toe 9 kilo aangekomen en groei erg hard momenteel haha! Ik heb juist extra veel gegeten dit jaar haha. Alles smaakte me juist zo lekker nu! Na de bevalling zien we wel weer verder hoor.

Ben benieuwd wat ze zegt over je gewicht! Je groeit dus wel, maar komt niet aan. Perfect toch?! Best kans dat je straks ineens weer een groeispurt krijgt. Bij mn dochter ging het ook met sprongen, deze keer gaat het heel regelmatig met gemiddeld 2 kilo per maand erbij. Ik mag ook vanmiddag weer op controle! Veel plezier!!

Liefs ciomama

hoi, ik heb nog niet gewogen na de kerstdagen maar zal wel meevallen denk. ik kan niet zo heel veel meer eten op tmoment. ik ben tot nu toe krap aan 1 kilo gegroeid, bijna niks.. maar vind niet zo heel erg.. heb ook het gevoel dat ik een heel klein buikje heb. echt heel bescheiden nou das echt bijzonder voor mij.. ik heb savonds wel een echte dikke buik maar overdag valt het hartstikke mee dus hoop dat ik dan ook maar een minikindje krijg.. wil ook zo graag is een klein knuffeltje wat echt een tijdje klein blijf.. heb altijd wel kleine knuffeltjes hoor daar niet van maar altijd zo snel groot doordat ze groot zijn.. dus hoop nu ook op een meisje van 7 pond ofzo lijkt me zo schattig...maar ja wachten het maar af..

hoi hoi

ik ben dit keer 2 kilo aangekomen, de vorige keer stond ik bij 40 weken op -2
na de bevalling was ik 15 kilo direct kwijt
dus hier ook de buik groeit maar ik val af
ben ik op zicht heel blij mee, ik had teveel en voel mij er beter bij.
straks moet ik al 2 kids meesleuren, laat staan een bult vet. dan is wat minder vet alleen maar beter toch?

1e kerstdag kwamen opa en oma, alleen voor eten dus lekker rustig en 2e kerstdag met de hele schoonfamilie thuis gegourmet, ook zij kwamen niet voor 2en. Wij hebben zo goed kunnen rusten en ritme met mara aangehouden. Desondanks ben ik zo ontzettend moe, vandaag een lekker pyamadagje.
Kerst was zo wel geslaag, goed mijn grenzen in de gaten gehouden en toch genoten, dat is erg fijn

morgen weer een echo!! de 30 weken groei echo, heb er zin in
Mara heeft oppas zodat papa ook rustig kan meekijken

oh zo gek dat we volgend jaar met kerst 2 kids hebben,
maar ook gek afgelopen jaar mijn 1e moederdag gehad met mijn meisie en mijn 2e moederdag is direct met 2 kids hihihi
of als alles goed gaat zijn we met 2 kids net voordat we 2 jaar getrouwd zijn
7e mrt uitgerekend en 18e getrouwd.

@mamavanlot
Mara was 3400 gram en tenger gebouwd, ook al is ze nu 1,5 jr ze is nog geen 9,5 kilo en maar 78cm. Ze groeit goed hoor en is heel snel in haar ontwikkeling, ze ziet er gewoon superschattig uit met haar grote blauwe ogen en ondeugende blik hihihi Maar desondanks hou je het gevoel dat het zo snel gaat, ze leert zo snel en bedenkt weer van alles, echt prachtig om te zien, maar toch wat snel.

Terug
Bovenaan