Niks doen helpt!

Vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest voor de groei echo.
Niks doen helpt heel erg goed. Kleine groeit zichtbaar, heeft zelfs grote voetjes ( nu al 7,1 cm!). En de kleine ligt nu met het hoofdje naar beneden!! Startklaar dus!!
Nog 6 weken geduld hebben...
Heb een prachtige afdruk van de echo gehad waarop we ons kleintje al zo goed kunnen zien, zal deze eerdaags op onze Hyves plaatsen.
Mijn bloeddruk was ook hartstikke goed. Kreeg wel de duidelijke opdracht zo door te blijven gaan.
Ik werkte 30 uur per week, 15 uur studie per week, al twee kids en dan ook nog flink aan het verbouwen in huis...was misschien ook wel een beetje te veel...
Ik ga nu echt genieten van mijn verlof en het niks doen!!!

Groetjes Brigitte

He meid, wat fijn om te horen dat het beter met jou en je beebje gaat! Dan toch maar toegeven aan de rust. Moeilijk he! Kan me helemaal voorstellen. Ik heb me vorige week ook ziek moeten melden dankzij premature weeen. Rust houden is voor mij echt heel moeilijk. En dan rust ik wel lichamelijk, maar gaat er nog vanalles rond in mijn hoofd! Bah. Ga deze week stiekem nog 2 halve dagen werken. Vrijdag begint officieel mijn verlof! Moet toch goed afronden voor mezelf. Gelukkig heb ik super leuk werk, waar de klanten me ook wel begrijpen als ik het wat rustiger aan doe! Nou geniet van alle rust die komen gaat, en ben benieuwd naar je foto!

Liefs

Hey,

Wat fijn dat alles weer goed is en dat rust houden helpt, nu weet je nog meer waar je het voor doet!
Ook fijn dat de kleine nu goed ligt en niet meer in stuit, hopen dat jullie beebje zo blijft liggen!

Geniet van je verlof meid.

Liefs Danielle

p.s. ondertussen al uit de naam?

Terug
Bovenaan