Niks doen...

Gisteren ben ik weer bij de gyn geweest!
Niks doen helpt! Mijn bloeddruk is nu beter, dus vooral zo doorgaan. Valt niet mee...maar voor het goede doel doe ik heel erg mijn best!!
Ons kleintje groeit gewoon wat minder hard en zal als ik zo doorga zo'n zes pond zijn...niks zorgwekkend, maar dinsdag weer een groei echo voor de zekerheid!

Babykamertje is nu echt zo goed als af, dus nu lekker rommelen in het kamertje met de ienie mini kleertjes.....zo schattig!! Zeker naast de kleding van mijn dochter van bijna 10 aan de waslijn!! :)

Kleintje ligt nu dus wel eigenwijs in een stuit...maar we hebben gelukkig nog wel even de tijd om te draaien. Is natuurlijk de derde, dus meer ruimte. Is echt onze laatste keer zwanger zijn...en ik hoop zooo gewoon te kunnen bevallen....

Hoe gaat het met jullie?
Fijn weekend nog.

Liefs Brigitte

Hoi Brigitte,

Wat fijn dat je bloeddruk beter is!
Kan me voorstellen dat het niet mee valt.. Vooral omdat je al 2 kids hebt rond lopen..
Maar inderdaad, je weet waar je het voor doet!

Ik heb dat ook met mijn diabetes, moet zo goed opletten wat ik eet en 8 x per dag prikken, maar omdat ik weet dat het voor ons beebje is, maakt het toch een stuk makkelijker. Dat zei de diabetes verpleegkundige ook, zwangere vrouwen zijn altijd zo gemotiveerd :)

Verder gaat het goed, wel steeds meer last van krampen onderin, dus hoop dat de baby aan het indalen is, maar heb geen idee omdat het de eerste is. En heerlijk aan het genieten van mijn verlof. Ik ben blij dat ik anderhalve week eerder ben gestopt met werken dan dat ik van plan was.

Wel balen dat jullie kindje in een stuit ligt, hopen dat hij/zij nog draait!
Lijkt me wel een gek idee dat je weet dat dit de laatste keer is dat je zwanger zal zijn. Extra van genieten!

Jij ook een heel fijn weekend nog!

Groetjes Kim

Heey Kim,

Leuk je berichtje!
Ja is wel een gek idee....de laatste keer zwanger...maar ik ben nu 35 en het is de derde....alle kamers zijn dan bezet....redenen genoeg....
Maar is wel even slikken hoor...vind het zo speciaal om zwanger te zijn en om te bevallen! Dat eerste moment als de kleine net op je buik ligt...Onbeschrijflijk mooi!!

Maar jee...8 keer prikken per dag is wel heftig! Natuurlijk, voor het goede doel!! Maar valt vast niet altijd mee...
Na de bevalling kun je daar dan meteen mee stoppen? Of moet je dan nog een tijdje doorgaan? En loopt de baby qua groei dan iets voor?

En al krampen onderin? Voorweeën misschien? Spannend he,....zeker met de eerste...want hoe een wee voelt kan niemand je echt uitleggen....maar als je ze hebt...dan weet je het zeker!
Aftellen en afwachten....en nog genieten van het getrappel in je buik!!

Liefs Brigitte

Ja dat lijkt me ook zo bijzonder! Ik was bij de bevalling van mijn neefje en dat gevoel wat ik toen al had toen hij geboren werd... Laat staan bij je eigen kindje..

Klinkt heftiger dan het is hoor.. Ben al lang blij dat ik geen insuline hoef te spuiten en zo te zien gaat het heel goed sinds ik aangepast eet.
Als het goed is, is het na de bevalling meteen over. 3% van de vrouwen blijft diabetes patiënt dus dat is heel weinig.
Verder kan het zijn dat de waardes van de baby te laag zijn bij de geboorte, dan moeten ze hem gelijk behandelen. Maar vaak duurt dat maar een dag.
We gaan er nu vanuit dat dat niet nodig zal zijn.
Hij loopt inderdaad voor, daardoor zijn ze erachter gekomen dat ik diabetes heb. Hij ligt nu al op 39 weken en 5 dagen! Maar ik heb zo vaak gehoord dat ze er vaak naast zitten, dus we zien het wel.
Hoop in ieder geval dat ik een natuurlijke bevalling kan hebben, maar ook dat kan je van te voren niet voorspellen. Dus laat het maar gewoon op me afkomen..

En die krampen, tja ik heb geen idee wat het allemaal is. Moet ook steeds vaker plassen.
En ik denk inderdaad als je eenmaal weeën krijgt dat je het wel weet :)

Maar ik was helemaal vergeten je succes te wensen voor dinsdag, dus bij deze!
Hoop dat alles goed is en dat jullie beebje weer gegroeid is!

Groetjes Kim

hoi,

wat fijn dat jullie uk toch nog op 6 pond word geschat bij de geboorte!

die van ons is nu 4 pond en we hopen ook zo dat het een 6 pondertje word!

fijn dat je bloeddruk beter is zeg!
nu lekker rustig aan doen, en geniet extra van de schopjes in je buik, jullie laatste zwangerschap is toch wel bijzonder!

ik ga er vanuit dat dit ook mijn laatste zwangerschap is, 2 kids vind ik prima, maar ben nu 27 wie weet over 5 jaar dat het weer gaat kriebelen ha ha ha.

succes nog groetjes dion

Terug
Bovenaan