niks gevonden...

A

Anoniem

Guest
Vanochtend was het in de JBC in belgie tot 75% korting. Ik wilde er graag heen omdat ik er altijd goed kon slapen (hahaha slagen) voor onze dochter. Veel leuke kleding van Bumba, Kabouter Plop, K3 maar ook nog andere leuke kleding. En altijd veel sets die bij elkaar passen. Ik moest er natuurlijk heen, maar het was erg mistig vanochtend en het had ook wat geijzeld. Ik durfde eigenlijk niet goed alleen. Dus manlief en dochtertje mee in de auto en ... ik kon dus helemaal niks vinden. Echt ongeloofelijk! Nog nooit gehad hoor! Normaal zie ik altijd wel iets. Ze zit nu wel voor het eerst in maat 92. Is dan nog wel iets te groot, maar daar geef ik niet om. Het waren echt allemaal tuttige gebreide wollen vestjes of van die echt KOLtruien. Ook niet echt lekker voor deze leeftijd. Dus met niks naar huis gegaan... Jullie beter geslaagd in de uitverkoop?

Hoi
Balen dat je niet geslaagd bent.

Ik wel! En hoe! papa was vanochtend zwemmen met de oudste 2 en Sven mocht met mij mee naar de stad.
Ik begon bij de Bijenkorf. Wat een paradijs is dat toch!
Heb een mega berg kleding gekocht voor ons alle 5.
Daarna naar de Mexx winkel en wederom een berg voor de jongens.
Heerlijk!

Daarna een bakkie koffie met Sven drinken (toppunt van geluk..wij samen daar zitten) en genieten van een overvolle buggy met mega super stoere kleding.

Ik ben dus heel erg goed geslaagd en   ben er helemaal blij mee!

xx

Hoi,

Hihi, ik zag JBC staan en dacht meteen: BUMBA!!!!!!
We zijn in November naar Plopsaland indoor in Hasselt geweest. Daar verkopen ze ook kleertjes van JBC. ik heb toen een leuk shirtje voor Bas gekocht met Bumba erop. Sindsdien in Bas helemaal gek van Bumba. Ik had al op de site gekeken, maar volgens mij hebben ze geen webwinkel en ook in Nederland wordt het voplgens mij niet verkocht. Wel jammer hoor!
En wat jammer dat je niet geslaagd bent. Ik vond toen ook niet alles leuk wat er hing, maar voor meiden waren er wel veel meer dingen dan voor knullen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik truien en vesten helemaal nog niet handig vind zoor onze kids. Ze hebben het er al gauw veel te warm in.

Ik hoop dat je toch nog ergens in de uitverkoop wat leuke dingen kunt scoren.

Groetjes, Karin

Ik zocht een winterjasje erbij voor Feline en voor mezelf een jas, want mijn winterjas zit errug strak. Nou echt helemaal niks in mijn maat en voor kinderen was er helemaal geen jas meer....

groetjes MAris

Hey hoi,

das zeker balen dat je nix hebt kunnen kopen. Dat zal wel een tegenvaller geweest zijn.
Wij zijn niet bewust gaan shoppen... Hebben eigenlijk nix nodig voor Dylano. Mijn man heeft gister bij de Prenatal een winterslaapzak gehaald, want 1 van zn slaapzakken had het begeven.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan