Niks is goed!!!! Word er gek van!

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik moet even klagen hoor, want het zit me echt even tot hier! Liv is nu 13 maanden en niks, maar dan ook niks is goed. Ze krijst als ik haar aankleed, als ik een nieuwe luier aan doe, als ze in de kinderwagen moet, als je haar op de grond zet, als je even iets gaat pakken in een andere kamer, als ze in de kinderstoel gaat, moet haar hapje meteen klaarstaan. Ik word er zo ontzettend moe van, dat gegil de hele dag!!!!!
Ik weet dat het een fase is en dat die overgaat , mijn andere kinderen hebben het ook allemaal een tijdje gehad, maar dit keer valt het me echt best wel zwaar, pfffffffffffffft. Oja, ik mag ook niet op de bank zitten of aan tafel, want dan kan mevrouw er niet bij en begint ze, je raadt het al, meteen weer te krijsen.
Een vermoeide Ivy

Hoi Ivy,

Julia wordt volgende week zaterdag 1 jaar  en wil ook het liefst dat ik met haar rondloop.

Ze wil niet meer in de box gezet worden, gaat ze krijsen.(Op de grond is prima, zolang ze niet moe is, want dan is het ook krijsen.)  Niet in haar bed liggen, tegenwoordig wordt ze overdag elk half uur wakker en wil er dan graag meteen uitgehaald worden.

Gelukkig nog geen last van krijsen in de kinderstoel, of in de kinderwagen. Zolang ze maar vermaakt wordt, of wat te zien heeft.

Hopelijk wordt het niet zo dat ze echt overal een probleem van gaat maken (zoals bij jou).

Succes ermee, effe doorbijten, kan me voorstellen dat je er effe doorheen zit.

Leuke naam trouwens: Liv. Hebben wij ook nog in gedachten gehad, maar uiteindelijk is het toch Julia geworden.
Groetjes Renata.

Terug
Bovenaan