Niks is meer veilig!

Is bij jullie in huis ook ineens niks meer veilig!hier een kleine rakker die alle kastdeurtjes openmaakt en alles eruit haalt...ook de trap klimt hij op,binnenkort eerst traphekjes halen.(hebben alleen nog boven)en vaak gaat hij voor de deur staan zodat je niet meer naar binnen kunt haha,hij blijf dan gewoon staan,tot iemand hem wegghaalt.hij kan wel zelf weer goed gaan zitten(hij laat zich gewoon op zn kont vallen.
nog meer van die boefjes??
liefs jootje

ja hier ook een boefje. Hier is het een hobby om de boekenkast leeg te halen. Gelukkig hebben we veel kasten met een deurtje ervoor. Dus de verleiding is zo niet heel groot. En verder is julia gek op papier, daar gaat ze echt naar op zoek. De zin "nee mag niet" valt steeds vaker. Ach het heeft ook wel wat, zo'n ondernemend kind!

Ja hoor!
Het woordje NEE valt hier ook steeds vaker.
Op naar de stopcontacten, op naar de planten, op naar de snoeren...Nee..nee..neee...hahahha.
Wie had dat nou een paar maanden gelden gedacht...
In een keer gaat het mega hard....maar het is geweldig!!!!

Hier nog zo`n ontdeugend ondernemend boefje...
Maar ook wel weer heel schattig als je ziet dat hij dingen herhaald. Hij weet precies welke kast/la hij open kan krijgen dus leeg kan halen.
Hij weet precies dat als hij hard op de cd speler slaat die dan open springt en dat er een leuk schijfje in zit.....

Ja hoor, ook onze dochter van half oktober is al druk bezig. Ik heb de cd's al op moeten bergen, want die trekt ze uit de kast. De kastdeur gaat open en waar komt dat kadopapier nou weer vandaan? De gitaar is een mooi ding, maakt nog geluid ook! En snoertjes in stopcontacten? Neehee, maar niets maakt indruk. Traphekjes zijn er al en de volgende autostoel is ook al in gebruik. Gaat reuzehard!!!

Idd hier ook de hele dag nee nee nee nee nee nee, en dan maar lachen he als mama zegt DAT MAG NIET. En naar mijn vinger grijpen als ik ermee wijs!

Vermoeiend om vol te houden, en vooral om NIET te lachen!

Stan makt er echt een spelletje van, net zoals de andere kindjes waarschijnlijk!

Hier ook al zo'n boefje. Moet er soms zo om lachen. Gisteren probeerde ze te lopen maar viel.... met haar billen precies in de waterbak van de kat!
Maar tja soms ook erg vermoeiend natuurlijk, als ze weer eens alle boeken uit de kast wil halen. De eerste scherven door Karlijn zijn ook al een feit, ze trok aan het snoer van een glazen lamp en dat ging niet helemaal goed( tja had ik ook beter moeten opletten he)
Maar zo te lezen toch wel veel boefjes..hihihi

hey,

wat een feest van herkenning!
Hier nog zo'n ondeugend meisje. Ze probeert alles wat niet mag. Ik heb ingesteld drie keer waarschuwen en dan weghalen. Maar het fijne is, als we ergens anders zijn, luisterd ze wel al. Alleen die onderzetters op tafel... die blijven interessant!!

Liefs,

T

Terug
Bovenaan