niks te doen

A

Anoniem

Guest
hey allemaal,
de komende tijd ben ik veel overdag veel vrij en moet ik in de avonden vanaf een uur of 4 werken. en het zw schaps verlof komt er ook snel aan.
Nou zie ik hier dus zo tegenop. Ik weet echt niet wat ik heel die dagen moet gaan doen? het huis is in 1 dag wel weer helemaal opgeruimd en over stofzuigen iedere dag doe ik kwartiertje. wat moet ik de rest van de tijd doen?
ik zie er echt tegenop.

iemand tips?

Hi,

Leuke spelletjes op de computer? Het boek dat je altijd al wilde lezen maar geen tijd voor had, nu lezen? De laatste spullen voor je baby kopen?

In ieder geval lekker uitrusten!

Gr. Tamara.

Zijn er geen ontspannende dingen die je leuk vindt om te doen? Ik kan bijvoorbeeld de hele dag wel lezen. Een stapel leuke boeken of tijdschriften is zo uit... Misschien zijn er vrienden of familieleden die veel dvd's in huis hebben, kun je lekker films gaan kijken. Of iets creatiefs misschien? Tekenen/schilderen? Of regelmatig een blokje om, wandelen is erg gezond. Succes en geniet van je verlof, want na de bevalling is je leven nooit meer zo rustig als nu!

Gewoon lekker weinig....uitslapen, bakkie doen bij iedereen die je altijd vergeet, lekker uitgebreid koken voor..., lopend boodschapje gaan doen, de laatste dingetjes wassen, strijken klaarzetten. Maar ik kan me voorstellen dat je nu tegen al die vrije tijd opziet en als je bovenstaande dingen allemaal lulkoek vindt blijf je toch gewoon een beetje aan de slag. Wie weet valt het allemaal reuze mee!
succes!

lezen hou ik ook erg van. en tekenen/schilderen vind ik inderdaad ook leuk om te doen. alle dingen die jullie noemen kan ik me wel in vinden.
Ik denk dat het er meer aan ligt dat ik er tegenop zie. Ik moet me er misschien niet van te voren druk over gaan maken. ik heb dat altijd al gehad als ik een vrije dag alleen had denk ik.. hoe kom ik in vredesnaam heel die lange dag alleen door? maar het valt altijd wel weer mee.
bedankt voor de tips!

naar de bib, dvdtje kijken, uitslapen!

Je realiseren hoe heerlijk rustig je het nog hebt......

Mijn verlof zal er over 9 weken anders uitzien met al 2 rondrennende kleine kinderen, dat wordt zoeken naar een rustmoment, haha!
Ben jaloers op je! Nou ja, alleen de tijd die je over hebt dan he! Mijn 2 kleintjes wil ik niet missen!

Groetjes, Sophie

Heel veel op stap naar vriendinnen! Lekker de stad in enzo. Tenminste, als je lichaam je dat nog toestaat?!

Ik zag er ook tegenop, maar heb me geen moment verveeld. Maar ik moet toegeven; ook ik had al 2 hummels rondlopen.
Sterkte

laat het op je af komen, ik kom de eerste dagen nergens aan, alleen hangen op de bank bijv. en na een paar dagen pak ik dingen vanzelf op zoals het huishouden en hobbies, kletsen bij buren en vrienden. die eerste saaie hangdagen heb ik blijkbaar even nodig om bij te tanken. maar als ik jou zo hoor heb jij heel wat meer energie dan ik op het moment

Terug
Bovenaan